sesar Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 Noen som vet hvordan jeg skrur av den funksjonen som lager duplikater på 3 og 4 sekunder når jeg lager en kort snutt på 10 sekunder? Er faan meg noe av det mest irriterende som finnes. Totalt idiotisk musikk og ene spoler frem og tilbake. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. november 2022 Del Skrevet 25. november 2022 Du er i "One take" modus, som befinner seg til venstre for vanlig kameramodus, når du åpner kamera, sveip til siden for å komme deg ut av den. Lenke til kommentar
sesar Skrevet 29. november 2022 Forfatter Del Skrevet 29. november 2022 On 11/25/2022 at 7:21 PM, mandela said: Du er i "One take" modus, som befinner seg til venstre for vanlig kameramodus, når du åpner kamera, sveip til siden for å komme deg ut av den. Sveiper jeg til siden så får jeg ikke tatt en kort videosnutt. Hvordan sveipe meg vekk fra funksjonen er jeg klar over. Jeg ønsker en kort snutt på ti sek, men uten de irriterende snuttene på 3-4 sekunder i tillegg. Eller er dette hardkodet at det skal være sånn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå