Spillredaksjonen Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 – Liam Hemsworth ble nesten valgt som Geralt allerede i 2018 Henry Cavill-erstatteren skal ha vært blant favorittene da serien ble planlagt. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
HMidtt93 Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 Mtp hvor langt bort fra bøkene og kildematerialet denne serien allerede har dratt var Cavill som Geralt nærmest det eneste som holdt den på beina. Ser ingen grunn til å være optimist for denne serien fremover nå... 7 Lenke til kommentar
Jarde Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 Skaper bak serien Lauren Schmidt har sagt en del kontroversielle ting på Twitter, så det er ikke akkurat som serien er i gode hender, kanskje serien kommer til å ha mer pending til sjw i seinere sesong. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 Høres ut som en serie som er på vei ned i søla dette her ja. 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 De to første sesongene av serien var jo ikke akkurat tro til kildematerialet uansett. Eneste grunnen til at det nådde sin popularitet virket til å være at Henry Cavill var så giret rundt rollen og er en yndling blant publikum. 3 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 Første sesongen var jo ganske tro, var jo egentlig bare en samling av noveller fra de 2 første novelle bøkene. Jeg kjente godt igjen flere av historiene. Sesong 2 var ikke bare langt vekk fra kildematerialet, men også bare kjedelig. Samme problemet som rings og power, og house of dragoon, og wheel of time. Det virker som de har glemt hvordan man lager underholdning. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 Største problemet for meg er at det oppleves som popkorn-underhaldning utan substans. Action, sex, monster osv. Kontinuitetet, bygging av ein historie og relasjonar kjennes fullstendig fråverande. Ein god serie må ha ein god historie! 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 8. november 2022 Del Skrevet 8. november 2022 Ikke noen fan av serien, men skifte av skuespiller gjør den på ingen måte dårligere. Jeg ser ikke en film kun fordi en skuespiller som gjorde det bra i en annen film er med. 2 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 8. november 2022 Del Skrevet 8. november 2022 Håper dette kommer en totalt ukjent skuespiller som overasker veldig! 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 Vel, da ble det ikke noe sesong 4 på meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå