FuzzyLogic Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 Står ingenting på pæra om hverken styrke eller type, står heller ingenting på sokkelen pærene sitter i Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 Ser ut som en LED-pære med G9-sokkel. 1 Lenke til kommentar
FuzzyLogic Skrevet 7. november 2022 Forfatter Del Skrevet 7. november 2022 (endret) Takk for svar Jeg har prøvd noen andre G9-pærer men de funker ikke i det hele tatt. Har det noe å si om de nye pærene har en annen styrke? Jeg vet ikke hvilken styrke disse gamle pærene hadde. Eller er det mulig at armaturen er ødelagt? Endret 7. november 2022 av FuzzyLogic Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 jeg tok et Google bildesøk med bildet du delte TS og fikk disse treffene. Kan se ut som det er en 3w dimbar LED utifra dette treffet på Amazon. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 (endret) Det er G9 som nevnt. Er det en dimmer på lampen? I så fall må det være riktig dimmer for led. Sokkel ødelagt er jo også mulig. Mange bommer på at lampe med dimmer ikke er laget for led pære. Endret 7. november 2022 av plankeby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå