Cocola Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Hei, Jeg har en murvegg hjemme som jeg har lyst til å henge ting på. Enkelte steder er denne veggen porøs så når jeg borer et hull så smuldrer muren rundt opp og hullet blir for stort til at jeg kan få en plugg inn. Finnes det et produkt jeg kan bruke for å fylle inn hullet og sette pluggen inn? Kan ankermasse brukes? Lenke til kommentar
3l33t3 Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Hvilke bor bruker du til og borre? Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 6. november 2022 Forfatter Del Skrevet 6. november 2022 Murbor og borhammer. Funker veldig fint stort sett over alt på veggen men er enkelte steder det er litt porøst. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Trenger nok ikke bruke slag funksjonen på leca vegg, kun vanlig boring. Bruk evt en størrelse mindre bor enn pluggens størrelse. Tynn spiker kan også være en mulighet, 4-5 cm lang, bank den rett inn. Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 6. november 2022 Forfatter Del Skrevet 6. november 2022 Takk for tips. Skal prøve å se om det gjør noe forskjell neste gang. Tror også at veggen er så porøs enkelte steder at det vill smuldre litt opp uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå