Yessmann Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Jeg er på jakt etter et program som konverterer lyden i en youtube-video til WAV. Vet det er mange slike programmer der ute, men hva er trygt å bruke? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 VLC skal kunne settes opp med litt prøving og feiling. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 ClipGrab hvis det fremdeles finnes. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Yessmann skrev (15 minutter siden): til WAV Hvorfor skal du ha wav? Det finnes nettsider som konverterer til komprimerte lydformat. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Fant denne siden som beskriver noen måter å ta opp lyden på: https://recorder.easeus.com/screen-recording-tips/record-youtube-audio.html Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Det finnes mange nettsider som konverterer til Mp3 iallefall og sikker waw også, er bare å søke i Google etter "YouTube to waw" Lenke til kommentar
Yessmann Skrevet 6. november 2022 Forfatter Del Skrevet 6. november 2022 mobile999 skrev (19 minutter siden): Hvorfor skal du ha wav? Det finnes nettsider som konverterer til komprimerte lydformat. Jeg skal bruke det i videoredigering - Pinnacle Studio. Der er det WAV som gjelder, slik jeg har skjønt. Lenke til kommentar
Yessmann Skrevet 6. november 2022 Forfatter Del Skrevet 6. november 2022 Dragonlove skrev (9 minutter siden): Det finnes mange nettsider som konverterer til Mp3 iallefall og sikker waw også, er bare å søke i Google etter "YouTube to waw" Det vet jeg - jeg må bare vite hva som er trygt å bruke. Man pleier å måtte laste ned et program - eller? Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Yessmann skrev (5 minutter siden): Jeg skal bruke det i videoredigering - Pinnacle Studio. Der er det WAV som gjelder, slik jeg har skjønt. Det er WAV som gjelder når du har tilgang til det - for eksempel gjennom egne opptak. I dette tilfellet er videoen alt komprimert av eksporteringen til klippeprogrammet og eventuelt YouTube selv, så du vil ikke få en lydfil med bedre kvalitet og ekte WAV-format. Men finn den siden som lar deg laste ned med høyest mulig bitrate. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Yessmann skrev (13 minutter siden): Man pleier å måtte laste ned et program - eller? Det er ikke nødvendig. Hvis du bare skal ha en kvikk løsning kan du bruke: https://onlinevideoconverter.com/youtube-converter 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå