TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 (endret) Har problemer med å konekte Twitch på Ps5. Når jeg går inn på koble til Twitch på konsollen og finner frem https://www.twitch.tv/activate/profile og skriver inn de 8 siffer coden. Det er den eneste måte jeg kan konekte den på, pga har ikke Qr code appen på mobilen. 🥺 Og får opp dette (se bildet), jeg får den feilen uansett hvor mange ganer jeg refreshe koden. 😲 Hva skylders dette av? Endret 6. november 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. november 2022 Forfatter Del Skrevet 6. november 2022 (endret) Nå prøvde jeg den aller siste gangen. Da fikk jeg det til. Man må refreshe koden i selve Twitch appen på Ps5 ikke under Koble til andre tjenester. Da fungerer det. Noe jeg må innrømme, når man går under Koble til andre tjenester (Link with Other Services), der vises det ikke at man må bruke binnestrek i mellom, slik appen nevner. Veldig forvirrende det der. 🙄 Endret 6. november 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå