TeSp Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Har bestilt meg en shuttle, "ENDELIG" en amd 3000+, Shuttle sn45g, 2x512MB DDR Geil Golden. Jeg har fått et inblikk i ettertid at de shuttle eierne som har en 41b eller hva den heter. Har problemer med geil gold minnet pga av noe spenning eller noe. Har noen her hatt problemer med det? Men det jeg også lurte på var kjølepasta. Jeg glemte å kjøpe artic silver og da har jeg bare det som følger med i shuttelen. Vet ikke om det er noe særlig bra. Er det veldig dumt å ikke ta på? Jeg kommer ikke til å fjærne pastaen fra prosessoren slik at jeg lurer på om jeg skal ta på den som følger med eller om jeg skal stå over dette og ta det senere med artic silver. Hva syntes dere? Er det mange grader som skiller fra Artic Silver og den andre pastaen og er det vits i å ikke ta noe på. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Ang kjølepasta; Jeg tviler på at du vil merke noe særlig forskjell på artic silver og den goop'en som fulgte med på vifta. Endret 12. januar 2004 av jh_ Lenke til kommentar
aschj Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Du må for all del ikke starte systemet uten kjølepasta. Som han over meg sier, så merker du neppe noe stor forandring i temperatur med AS. Bruk det som fulgte med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå