Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Alle fotballkamper med Anthony Taylor er direkte farlig for fotballspillere. Greit å ha røff linje, men kommer til å ende katastrofalt Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Just now, Snikpellik said: Er ikke nok til å bli rødt tror jeg? Veldig lite kraft. Enig. Jeg er overrasket over hvor sikker Stokke var på at det var rødt. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Snikpellik skrev (Akkurat nå): Er ikke nok til å bli rødt tror jeg? Veldig lite kraft. Fremdeles et slag/etterslenger. De skal egentlig slå ned på det. Men kanskje mildt nok Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Jepp. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Tjærnås kommenterer mye rart.. soleklar straffe liksom. Tar ballen helt tydelig først. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Må jo være straffe?? 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 (endret) Straffe til Elanga!!? Endret 6. november 2022 av ReaveЯ Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 bshagen skrev (Akkurat nå): Må jo være straffe?? Hvorfor? Tar ballen først. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 bshagen skrev (1 minutt siden): Fremdeles et slag/etterslenger. De skal egentlig slå ned på det. Men kanskje mildt nok Er knapt noe kraft i det hele tatt. Kan ikke gi rødt på sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Ikke straffe. Taylor vinket det unna Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Synes det så ut som Elanga var på ball først jeg men. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Snikpellik skrev (Akkurat nå): Synes det så ut som Elanga var på ball først jeg men. Soleklart i mine øyne Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Ronaldo kan legge opp Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 At Ronaldo får lov til å ta frispark er helt hinsides Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Mr. President™ skrev (Akkurat nå): At Ronaldo får lov til å ta frispark er helt hinsides Nettopp derfor han må ut av laget. Den støyen der må bare vekk Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Mr. President™ skrev (Akkurat nå): At Ronaldo får lov til å ta frispark er helt hinsides Har vært sagt i mange år, men fyren står der gang på gang 😛 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Kan ikke huske sist kan scoret på frispark og. Svært sjeldent! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Newcastle med 0-3 på st.mary's. Kun 1 tap så langt. Solid Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Skjønner ikke noe av byttene, Ronaldo burde vært tatt av for lenge siden og fått inn Fred. Ronaldo, Martial, Rashford og Elanga fungerer ikke samtidig. Vi har null kontroll på midten, alt går gjennom kantene nå og det har Villa lite problemer med å forsvare Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Rart at spillere som Iqbal, Savage osv som fikk spille endel i sommer blir glemt. Førstnevnte virka veldig lovende. Hadde heller brukt han mer enn De Beek..😵💫 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå