Spillredaksjonen Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Er dette første titt på Hideo Kojimas neste spill? Lekket video viser det som antageligvis er Overdose. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Jarde Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Noen som lever i 2005 uten å bruke capture card eller record software.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) Jarde skrev (5 timer siden): Noen som lever i 2005 uten å bruke capture card eller record software.. Det er som regel slik nær noe lekkes.. Du kan ikke drive å filme slikt med capture card osv dersom du har fått streng beskjed om ikke å gjøee det og er under NDA. Endret 4. november 2022 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Blir kanskje vist frem på game "awards"? Death Stranding er en av mine favorittspill noen gang så må npk følge med på hva Kojima driver med, gitt =) Lenke til kommentar
Dumdomdam Skrevet 5. november 2022 Del Skrevet 5. november 2022 Jarde skrev: Noen som lever i 2005 uten å bruke capture card eller record software.. åssen kan du forvente at en person som ikke har tid til og ta på seg en t-skjorte skal ta seg tid til og bruke capture card?? Han hadde tydeligvis dårlig med tid. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Chaos_Niddhogg skrev: Blir kanskje vist frem på game "awards"? Death Stranding er en av mine favorittspill noen gang så må npk følge med på hva Kojima driver med, gitt =) Er death stranding virkelig bra? Det ser så sykt kjedelig ut. Men jeg elsket metal gear solid 1-3, så jeg vet han er god. 4 spilte jeg aldri og 5 ble litt kjedelig. Er det på Xbox? Synes jeg så det kommer dit, men finner ikke det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå