Postkassestativ Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Nå som coop har kommet med ny type stekkode på kortene sine, får jeg ikke til å bruke den lappen jeg hadde limt på bankkortet lengre. Prøvde å generere ny ut i fra det nye coop-kortet, men den blir ikke likens når jeg genererer den med de opplysningnene den gir fra seg. Har prøvd å scanne kortet inn på data, men kassa på butikken vil ikke godta den heller. Blir vel for utydelig. Jeg har coopay, men synes at lappen på kortet er best og mest praktisk, da kan jo ungene få en lapp på sitt kort også. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 On 11/4/2022 at 11:48 AM, Postkassestativ said: Nå som coop har kommet med ny type stekkode på kortene sine, får jeg ikke til å bruke den lappen jeg hadde limt på bankkortet lengre. Prøvde å generere ny ut i fra det nye coop-kortet, men den blir ikke likens når jeg genererer den med de opplysningnene den gir fra seg. Har prøvd å scanne kortet inn på data, men kassa på butikken vil ikke godta den heller. Blir vel for utydelig. Jeg har coopay, men synes at lappen på kortet er best og mest praktisk, da kan jo ungene få en lapp på sitt kort også. I verste fall kan du vel bare ta skjermbilde fra appen og skrive ut denne? Lenke til kommentar
Nuttin Skrevet 16. november 2022 Del Skrevet 16. november 2022 (endret) Om du har en mobiltelefon, så installerer du Coop appen. Om ungene må ha eget kort, så kan du legge de til under familiemedlemskap. https://coop.no/medlem/medlemsfordeler/coop-medlem-app/ Endret 16. november 2022 av Nuttin Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 16. november 2022 Del Skrevet 16. november 2022 (endret) kjetilkl skrev (På 7.11.2022 den 9.54): I verste fall kan du vel bare ta skjermbilde fra appen og skrive ut denne? Jeg har dette til Rema sin app i hvertfall, dog scanner jeg skjermbildet directe. Endret 16. november 2022 av Zepticon Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. september 2023 Del Skrevet 8. september 2023 Savner de lappene vi fikk til og sette på bankkortet ☹️ Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 8. september 2023 Del Skrevet 8. september 2023 Jeg har brukt coop appen i flere år til dette, fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå