Gjest 627bb...aef Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Jeg har et snitt på 4,85 og null fravær. Har jeg stor sjanse for og bli valgt som lærling på oljerigg? Anonymous poster hash: 627bb...aef Lenke til kommentar
Gjest 627bb...aef Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Gjest 627bb...aef skrev (9 minutter siden): Jeg har et snitt på 4,85 og null fravær. Har jeg stor sjanse for og bli valgt som lærling på oljerigg? Anonymous poster hash: 627bb...aef 0 fravær fra VG1 også Anonymous poster hash: 627bb...aef Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) Spørs hvilken studieretning du har? Bosted? Personlig kjenner jeg noen som hadde lavt karaktersnitt, men fikk gode lærlingplasser da dem var frempå og flinke til å snakke for seg. Endret 4. november 2022 av Fantomtegningen Lenke til kommentar
Gjest 627bb...aef Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Fantomtegningen skrev (3 minutter siden): Spørs hvilken studieretning du har? Bosted? Personlig kjenner jeg noen som hadde lavt karaktersnitt, men fikk gode lærlingplasser da dem var frempå og flinke til å snakke for seg. Går Kjemiprosess i kristiansand i lillesand Anonymous poster hash: 627bb...aef Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Det er stor pågang offshore nå, spesielt blant prosess disiplinen. Så det er ikke noe som tilsier at det skal være vanskelig å få læreplass i dette faget. Det som du kan gjøre nå er å kontakte lokale bedrifter i Kristiansand allerede nå og danne kjennskap til disse og personalet, få en fot innenfor døren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå