Klassefest Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Hm jeg sender et skriv til unge høyre tror jeg Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Har du noen gang stått blant Bastionen HalTan? Det er fett, imotsetning til klanen. Har heldigvis aldri stått med klanen (), men det virker bare som bråk og banning da jeg så på en kamp med Vålerenga sist. Lyn eier. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Har du noen gang stått blant Bastionen HalTan? Det er fett, imotsetning til klanen. Har heldigvis aldri stått med klanen (), men det virker bare som bråk og banning da jeg så på en kamp med Vålerenga sist. Lyn eier. ARGH! Det var en sammenligning, ok? Hold deg til topic og spre Lyn-propagandaen din ett annet sted. Og ja, jeg har vært ganske så nærme Bastionen, og kjenner flere medlemmer. Der er det UngeHøyre-nøkkelringer og høy bandanaføring Endret 12. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
fAight Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 all komersiell musikk er kapatalist musikk, spør du meg... "it's all 'bout the money, its all 'bout the dum-dum-dummi-dum-dum" Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Har du noen gang stått blant Bastionen HalTan? Det er fett, imotsetning til klanen. Har heldigvis aldri stått med klanen (), men det virker bare som bråk og banning da jeg så på en kamp med Vålerenga sist. Lyn eier. ARGH! Det var en sammenligning, ok? Hold deg til topic og spre Lyn-propagandaen din ett annet sted. Og ja, jeg har vært ganske så nærme Bastionen, og kjenner flere medlemmer. Der er det UngeHøyre-nøkkelringer og høy bandanaføring Hehe, greit, dette skal ikke dras off-topic. Btw, var det ikke du som hatet fordommer mot enkelte grupper? Tenkt på at alle i bastionen kanskje ikke bruker bandana? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Noe du ikke har forstått? (ja) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 *knegg* Seriøst, det er litt artig hvor blodalvorlig enkelte velger å ta sånne uttalelser Sånn skaper man underholdning! Lenke til kommentar
Klassefest Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Lyn sine supporter sanger er jo kapitalist sanger. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Ja, det er blodmorsomt () hvordan folk forsøker å sno seg unna spørsmål. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Ja, det er blodmorsomt () hvordan folk forsøker å sno seg unna spørsmål. Jeg har allerede besvart det ved å understreke ironien i det jeg sa. ALTSÅ: UTTALELSEN VAR IRONISK MENT (TIL EN VISS GRAD)... og spillte rett og slett ganske mye på bandanaets "kultstatus" her på forumet Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 DiMiles, HalTan er bare i "tøff i trynet maske" humør nuh =) Skal jeg også begynne? =) It's all just to make a bad impression on noobs! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 "jaok" (forsøke å irritere halfie så mye som mulig ) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 [badass-mode] Jamen stfu da, hva er vitsen med å irritere han?! Hæ??!! Lenke til kommentar
Klassefest Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg synes dere beveger dere for mye off topic. Men i kartleggingen av kapitalist musikk har vi bare funnet to eksempler: 1. Mainstreem pengemaskiner 2. Lyns supporter sanger Hm er det mer? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 [badass-mode]Jamen stfu da, hva er vitsen med å irritere han?! Hæ??!! [antibadass-mode] Unnskyld, unnskyld, jeg mente virkelig ikke å få noen til å bli lei seg. Jeg prøver bare så godt jeg kan altså, pliiis tilgi meg din vifteovn (eller var det halfie?) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Det eneste jeg kan komme på er disse "bad ass gangsta pimp"-rapperne i USA.De strør rundt seg med penger, har på seg tunge smykker av gull, har gullbelegg på tennene, svære diamantsmykker med navnet sitt på. F.eks. 50 cent, p.diddy, og Snoop. Og tekstene handler stort sett om å p*le flest mulig "bitches" og få mest mulig penger. Som f.eks. P.Diddy som inviterte en haug med kjendiser til cruise på megaluksusyachten sin i Karribien, der gjestene fikk champagne til 10000kr flaska som velkomstdrink. Mange av disse er også involvert i narkotrafikk, som jo er en veldig kjapp måte å tjene masse penger på. Det eneste målet de har i livet og med musikken sin er å skaffe seg mest mulig "bling", eller stash som skinner og glitrer tydeligvis. Er ikke det kapitalistisk så vet ikke jeg. Man kan kanskje si at superkommerse rockeband som Linkin Park tjener noe av den samme nytten? De er "satt sammen" kun for å generere mest mulig penger til plateselskapet, som tyner ut NØYAKTIG den musikken de vet de unge, hvite, middelklasseskaterne liker. vel .. litt for generalisering her? eks snoops sanger er ment som sarkastiske .. siden han ikke klarer å lage seriøse sanger lenger (etter hva som skjedde i slutten av 96 og starten av 97) denne Bling-bling kulturen er noe som for det meste er begrenset til morderen "p.diddy" og vennene hans + noen av de ferske hip-POP tufsene dette med å bruke store smykker er noe som faktisk ble startet av "flavor flav" i "Public Enemy" det første virkelig sosialistiske bandet. (ahhe kjenner jo til hans gigantiske klokke ) la oss ta snoop igjen .. han har ingen store sosialistiske sanger .. men han jar mange undergrunds sosialistiske sanger .. men dette har blitt mindre av nå han har blitt en komiker:/ når det gjelder narkodealing .. så er det bare latterlig .. det er de som inrømmer at de drev med det .. men han (Notorious BIG) ble drept i 1997 (av P.diddy.. jeg er sikker på det) huff .. orker ikke dette lengre Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 James Brown - Living in America Mmm. Helt klart. For ikke å snakke om Bobby Brown. "Oh God, Oh God, I'm the american dream..." Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 det er vel Frank Zappa vel... og det er vel og Thank God, I am the American dream Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 James Brown - Living in America Mmm. Helt klart. For ikke å snakke om Bobby Brown. "Oh God, Oh God, I'm the american dream..." Hvorfor ikke runde av meg afroamerikaneren Michael som TROR han er gud? Michal J er en artig blanding av hvit, kapitalist og muslim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg