Gå til innhold

Kapitalst musikk

Klassefest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du noen gang stått blant Bastionen HalTan? Det er fett, imotsetning til klanen. Har heldigvis aldri stått med klanen (:p), men det virker bare som bråk og banning da jeg så på en kamp med Vålerenga sist. Lyn eier. :mrgreen:

ARGH! Det var en sammenligning, ok? Hold deg til topic og spre Lyn-propagandaen din ett annet sted.

Og ja, jeg har vært ganske så nærme Bastionen, og kjenner flere medlemmer. Der er det UngeHøyre-nøkkelringer og høy bandanaføring :ermm:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Har du noen gang stått blant Bastionen HalTan? Det er fett, imotsetning til klanen. Har heldigvis aldri stått med klanen (:p), men det virker bare som bråk og banning da jeg så på en kamp med Vålerenga sist. Lyn eier. :mrgreen:

ARGH! Det var en sammenligning, ok? Hold deg til topic og spre Lyn-propagandaen din ett annet sted.

Og ja, jeg har vært ganske så nærme Bastionen, og kjenner flere medlemmer. Der er det UngeHøyre-nøkkelringer og høy bandanaføring :ermm:

Hehe, greit, dette skal ikke dras off-topic.

Btw, var det ikke du som hatet fordommer mot enkelte grupper?

Tenkt på at alle i bastionen kanskje ikke bruker bandana?

:ermm:

Lenke til kommentar
[badass-mode]

Jamen stfu da, hva er vitsen med å irritere han?! Hæ??!!

[antibadass-mode]

Unnskyld, unnskyld, jeg mente virkelig ikke å få noen til å bli lei seg. Jeg prøver bare så godt jeg kan altså, pliiis tilgi meg din vifteovn (eller var det halfie?)

:ermm:

Lenke til kommentar
Det eneste jeg kan komme på er disse "bad ass gangsta pimp"-rapperne i USA.

De strør rundt seg med penger, har på seg tunge smykker av gull, har gullbelegg på tennene, svære diamantsmykker med navnet sitt på. F.eks. 50 cent, p.diddy, og Snoop.

Og tekstene handler stort sett om å p*le flest mulig "bitches" og få mest mulig penger. Som f.eks. P.Diddy som inviterte en haug med kjendiser til cruise på megaluksusyachten sin i Karribien, der gjestene fikk champagne til 10000kr flaska som velkomstdrink.

Mange av disse er også involvert i narkotrafikk, som jo er en veldig kjapp måte å tjene masse penger på. Det eneste målet de har i livet og med musikken sin er å skaffe seg mest mulig "bling", eller stash som skinner og glitrer tydeligvis.

Er ikke det kapitalistisk så vet ikke jeg.

Man kan kanskje si at superkommerse rockeband som Linkin Park tjener noe av den samme nytten? De er "satt sammen" kun for å generere mest mulig penger til plateselskapet, som tyner ut NØYAKTIG den musikken de vet de unge, hvite, middelklasseskaterne liker.

vel .. litt for generalisering her?

eks snoops sanger er ment som sarkastiske .. siden han ikke klarer å lage seriøse sanger lenger

(etter hva som skjedde i slutten av 96 og starten av 97)

denne Bling-bling kulturen er noe som for det meste er begrenset til morderen "p.diddy" og vennene hans + noen av de ferske hip-POP tufsene

dette med å bruke store smykker er noe som faktisk ble startet av "flavor flav" i "Public Enemy" det første virkelig sosialistiske bandet.

(ahhe kjenner jo til hans gigantiske klokke :p)

la oss ta snoop igjen .. han har ingen store sosialistiske sanger .. men han jar mange undergrunds sosialistiske sanger .. men dette har blitt mindre av nå :(

han har blitt en komiker:/

når det gjelder narkodealing .. så er det bare latterlig .. det er de som inrømmer at de drev med det .. men han (Notorious BIG) ble drept i 1997 (av P.diddy.. jeg er sikker på det)

huff .. orker ikke dette lengre

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...