x-bo Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Har best. modchip på www.the-console-corner.com !! Følger programvare/ bios etc. med leveransen ?? eller må dette lastes ned fra internett ?? Event fra hvor ?? og hva gjøres når dette er lastet ned ?? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Normalt følger ikke bios med, annet enn en lovlig oppstartsbios. Se her Tidligere diskusjon om bios Som jeg har skrevet her før: Ellers må jeg ønske deg lykke til. Dersom du starter fra scratch og skal kjøpe og lodde og sette opp software osv osv, så har du mange timer foran deg, jeg mener maaange. Forumet på xbox-scene.com er et must, der bør du lese masse, i tillegg til tutorialsene. Ikke la deg skremme, men du trenger bare litt skikkelig med god tid en stund og lyst på en ny hobby. Ingenting er direkte vanskelig, men kunnskap tar tid å lære.. Det er mange tråder som må samles, hvilken boxversjon du har, hvordan ser da kretskortet ut, installere software osv. Du får det nok til :-) Endret 12. januar 2004 av Panter Lenke til kommentar
raysv Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Normalt følger ikke bios med, annet enn en lovlig oppstartsbios.Se her Tidligere diskusjon om bios Som jeg har skrevet her før: Ellers må jeg ønske deg lykke til. Dersom du starter fra scratch og skal kjøpe og lodde og sette opp software osv osv, så har du mange timer foran deg, jeg mener maaange. Forumet på xbox-scene.com er et must, der bør du lese masse, i tillegg til tutorialsene. Ikke la deg skremme, men du trenger bare litt skikkelig med god tid en stund og lyst på en ny hobby. Ingenting er direkte vanskelig, men kunnskap tar tid å lære.. Det er mange tråder som må samles, hvilken boxversjon du har, hvordan ser da kretskortet ut, installere software osv. Du får det nok til :-) Mange og mange timer, å lodde inn brikken tar vel alt fra 10-45 minutter ut i fra hvor gode ferdigheter du har med loddebolten. Softwaren er jo såre enkel, ftpe den over på disken og sette hvor de ligger i eventuelt evox.ini. 2 timer så burde boxen være ferdig Lenke til kommentar
Panter Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hehe, er vel litt sant det vi sier begge to. Skulle jeg idag ha moddet en ny Xbox ville jeg nok ha brukt 1/100 av tiden jeg brukte første gangen. Men når man ikke har peiling, som det kan virke som spørsmålstiller ikke har, tar det tid å sette seg inn i alt. Er ikke bare bare for en som aldri har gjort det å lete seg frem til hvordan åpne boksen, hvilken versjon, lodde, installere ny HD, hva trengs av software, hvordan konfigurere osv. Jeg sier ikke det er vanskelig men skal man gjøre det ordentlig og er fersk tar det tid. Lenke til kommentar
x-bo Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Normalt følger ikke bios med, annet enn en lovlig oppstartsbios.Se her Tidligere diskusjon om bios Som jeg har skrevet her før: Ellers må jeg ønske deg lykke til. Dersom du starter fra scratch og skal kjøpe og lodde og sette opp software osv osv, så har du mange timer foran deg, jeg mener maaange. Forumet på xbox-scene.com er et must, der bør du lese masse, i tillegg til tutorialsene. Ikke la deg skremme, men du trenger bare litt skikkelig med god tid en stund og lyst på en ny hobby. Ingenting er direkte vanskelig, men kunnskap tar tid å lære.. Det er mange tråder som må samles, hvilken boxversjon du har, hvordan ser da kretskortet ut, installere software osv. Du får det nok til :-) Hei Hardwaredelen med montering og lodding er ikke'no problem men strever litt med resten. Har lastet ned det jeg tror er siste versjon av EvelutionX og fila heter EvoX V3.6 - V1.1.rar der var også en fil som hette EvoX V3.6_EjectFix - V1.1.rar. (Det var ikke så godt beskrevet hvilken fil som skulle lastes ned på #xbins) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå