Spillredaksjonen Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 Return to Monkey Island til PlayStation 5 og Xbox Series X/S neste uke Det mesterlige eventyrspillet kommer rett til Game Pass. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 Digg at det går rett på gamepass, da kommer jeg faktisk til å teste det. Merket med day of tentacle og andre nyversjoner av eldre pek og klikk at jeg hadde mistet interessen, men så tok jeg meg litt tid til å sette meg in i thimbleweed park (eller noe slik) på mobilen og likte det. Lenke til kommentar
phraze Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 Føkk.. jeg kjøpte nettopp Return to Monkey Island på Switch... 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 3. november 2022 Del Skrevet 3. november 2022 phraze skrev: Føkk.. jeg kjøpte nettopp Return to Monkey Island på Switch... Gjorde samma brøleren som deg kjøpte "A Plague Tale: Requiem" på Steam så dagen etter så jeg at det var gratis på Gamepass lol. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. november 2022 Del Skrevet 3. november 2022 Tåka skrev (3 timer siden): phraze skrev (18 timer siden): Føkk.. jeg kjøpte nettopp Return to Monkey Island på Switch... Gjorde samma brøleren som deg kjøpte "A Plague Tale: Requiem" på Steam så dagen etter så jeg at det var gratis på Gamepass lol. På Steam får du igjen pengene om du gir en grei nok grunn. På Switch (Nintendo) gir de ikke penger tilbake uansett grunn. jeg hadde en veldig god grunn men svaret fra Nintendo var at de aldri gir penger tilbake ved kjøp av spill i deres online butikk på Switch’n, merker jeg hater dem litt for det enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå