Joachim77 Skrevet 1. november 2022 Del Skrevet 1. november 2022 Hei. Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med eller vet noe om Gamera AS? Lurer på å kjøpe en «ny-brukt»pc der men vet ikke stort om de og skulle gjerne visst litt om andres erfaringer før jeg evt bestemmer meg for å handle. Lenke til kommentar
3l33t3 Skrevet 5. november 2022 Del Skrevet 5. november 2022 Har ikke handlet der men ser ut som de har greie anmeldelser på prisjakt,no , https://www.prisjakt.no/shop.php?f=40173 Lenke til kommentar
Arne431 Skrevet 26. november 2022 Del Skrevet 26. november 2022 Veldig dyrt for det man får. Ved en kjapp sjekk er mange av de brukte PCene er konfigurert med GTX 1650 og koster 6000-8000kr. De nye maskinene er konfigurert med RTX 3050 og RTX 3060 og priset fra 10000kr til 15000kr. *Ansvarsfraskrivelse: Eier og drifter en nettbutikk som også driver med salg av brukte PCer og komponenter. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 18. juni Del Skrevet 18. juni 1 hour ago, Moroklumpen said: Hva med Spares.no, erfaringer? De har vel ikke PCer - hverken brukte eller nye - så de er vel irrelevante for denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå