Labelle Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 (endret) Hei, Skal bytte dekk denne uken. Hvilken av følgende piggdekk ville dere valgt? Bryr meg ikke om pris. Vil ha det beste. Bilen har 4x4 Endret 31. oktober 2022 av Labelle Lenke til kommentar
Opsat500 Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 (endret) I følge Naf sin dekktest er Michelin Xin4 på delt førsteplass sammen med Nokian HK10. Så en av de er nok et trygt valg. Endret 31. oktober 2022 av Opsat500 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 (endret) De som kommer best ut i test. Michelin og Nokian HK10. Bare å google test. Endret 31. oktober 2022 av plankeby Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 Definitivt Michelin. Fordi de tradisjonelt har lite feil, holder seg runde, og har oftest lang levetid. Nokia har jeg hatt veldig variabel erfaring med. Noe har vært (veldig) bra, noe har vært tragisk dårlig i en eller flere manøvre. I løpet av mine 35 år bak rattet med mye rart av både kjøretøy og dekk, har jeg kun opplevd Michelin Energy Saver (sommerdekk) som direkte dårlige dekk fra Michelin, ellers har de gitt mye for pengene, selvom de som regel koster noe mer enn andre merker. Nokian har jeg og hatt mye bra dekk fra, men har og hatt ganske mye feil som i urunde dekk, svak levetid og delaminering. 1 Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 31. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2022 (endret) Habla Møberg skrev (15 minutter siden): Definitivt Michelin. Fordi de tradisjonelt har lite feil, holder seg runde, og har oftest lang levetid. Nokia har jeg hatt veldig variabel erfaring med. Noe har vært (veldig) bra, noe har vært tragisk dårlig i en eller flere manøvre. I løpet av mine 35 år bak rattet med mye rart av både kjøretøy og dekk, har jeg kun opplevd Michelin Energy Saver (sommerdekk) som direkte dårlige dekk fra Michelin, ellers har de gitt mye for pengene, selvom de som regel koster noe mer enn andre merker. Nokian har jeg og hatt mye bra dekk fra, men har og hatt ganske mye feil som i urunde dekk, svak levetid og delaminering. Da blir det Michelin XIN4 👍 Endret 31. oktober 2022 av Labelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå