Dubious Skrevet 3. november 2022 Del Skrevet 3. november 2022 Rart at ingen har funnet opp oppblåsbart reservehjul, ala badering. Jeg har reservehjul, men på 7 år så har jeg aldri tatt det ned/ut. Jeg har sett på det.. og har med verktøy og flaskejekk. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 3. november 2022 Del Skrevet 3. november 2022 Når man ser hvor få mennesker det er som klarer / gidder å bytte hjul på egen bil, så er det kanskje likegreit at slikt ikke lenger følger med i bilen. På min 7 år gamle Citroën kunne man ved nykjøp velge om man ville ha reservehjul eller et innlegg med kompressor og lappesaker på boks, samt en hel del plass til overs til diverse småting. Er vel snart 15 år siden sist jeg punkterte, så i min lille verden tyder ting vel på at dekkene idag tåler litt mer enn hva de gjorde på 80- og 90-tallet Lenke til kommentar
peterjohn Skrevet 4. november 2022 Forfatter Del Skrevet 4. november 2022 Jeg har funnet en løsning for felger til en fornuftig pris. Den kommer fra en annen Mercedes-bil. Nå tenker jeg på dekk. Det er to alternativer med samme pris. Triangle icelink eller Landsail, hvilken er bedre ? Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 peterjohn skrev (4 timer siden): Nå tenker jeg på dekk. Det er to alternativer med samme pris. Triangle icelink eller Landsail, hvilken er bedre ? Kjenner ikke til Triangle, men Landsail er helt OK. Ikke topp men greit nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå