hvalfangeren Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 hvor i psu og hvordan innstalerer man peltier.... har noen link???? har en q-tec 450w psu.... funker det med peltier på den???? Lenke til kommentar
simes Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Tror du trenger å lese litt mer om dette før du setter igang. Bruk den anerkjente søkefunksjonen så vil du finne masser av svar. Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 asså trenger peltierguidelink.... er litt sløv av meg..... Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Den PSU'en der regner jeg med sliter med en standard, ikke overklokket, maskin . Så jeg tviler på at den skulle klare det pluss peltier. Og jeg håper du vet at du ikke innstallerer peltier inne i PSU, men mellom prosessor og vannblokk (evnt. en veldig stor luftkjøler). Sjekk overklokking.no's peltier guide hvis du allerede ikke har lest den. Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 assså sån generelt så funker denne psu fett for meg..... har en del surr kobla til..... vs, katoder, osv.... Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 du trenger omkring 24A og vannkjøling for peltier.... q.tecen holder aldri i verden Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 vet at q-tec ik akkuratt er det beste,,,, jeg har ikkke sagt at jeg skal HA det på q-tecen min.... vil bare vite mulighetene..... jeg vill lære meer om peltier, det er derfor i utgangspunktet jeg vill ha en peltierguide Lenke til kommentar
Novec Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Du finner vår peltier-guide her. Bruk gjerne søkefunksjonen i forumet og se på Overklokking.no før du oppretter nytt emne, det blir mye greiere for alle. Dette skal forøvrig diskuteres i kategorien vann- og ekstremkjøling, så denne tråden stenges. Det er litt å få med seg når du er fersk på forumet, men du kommer langt med å lese retningslinjene og bruke søkefunksjonen. Velkommen til forumet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg