Zyrates Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 Hei! Jeg driver med appen logo Quiz Norge og det er noen logoer jeg håper noen av dere kan hjelpe meg med noen av logoene jeg ikke får til. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 (endret) Den øverste ser ut som Knorr. Endret 31. oktober 2022 av Tabris Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 Den første er definitivt dagens Knorr-logo. Legger resten i spoiler da jeg brukte Google Lens til å søke. Spoiler #2 matcher mCASH. #3 er jeg sikker på at jeg har sett, men husker ikke hvor og får ikke noe treff på det - #4, den doble sirkelen minner veldig om Svensk Filmindustri uten "SF" inni, men "I N" under gjør det nok til noe annet - #5 minner meg om noe, men jeg klarer ikke å komme på noe konkret, det er noe i underbevisstheten. Lenke til kommentar
Zyrates Skrevet 31. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2022 N-4K0 skrev (4 minutter siden): Den første er definitivt dagens Knorr-logo. Legger resten i spoiler da jeg brukte Google Lens til å søke. Skjul innhold #2 matcher mCASH. #3 er jeg sikker på at jeg har sett, men husker ikke hvor og får ikke noe treff på det - #4, den doble sirkelen minner veldig om Svensk Filmindustri uten "SF" inni, men "I N" under gjør det nok til noe annet - #5 minner meg om noe, men jeg klarer ikke å komme på noe konkret, det er noe i underbevisstheten. Nr. 1 var Knorr og 2 var mCash! men jeg trenger fortsatt hjelp med de andre…. Lenke til kommentar
Zyrates Skrevet 31. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2022 Thor. skrev (3 minutter siden): 3 er Aker Takk takk! Men jeg trenger mer hjelp! Kjennskap til noen av disse? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 Kan den siste i første posten være den gamle VITA-logoen? 1 Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 Zyrates skrev (24 minutter siden): Må være Ringnes. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 Zyrates skrev (58 minutter siden): Takk takk! Men jeg trenger mer hjelp! Kjennskap til noen av disse? Spoiler Den grønne logoen er Djuice. Den blå logoen Er Oslo Sportslager. 1 Lenke til kommentar
Zyrates Skrevet 1. november 2022 Forfatter Del Skrevet 1. november 2022 Da har dere hjulpet meg med alle unntatt denne: noen forslag? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 1. november 2022 Del Skrevet 1. november 2022 Zyrates skrev (31 minutter siden): Da har dere hjulpet meg med alle unntatt denne: noen forslag? Må jo nesten være Svensk FilmINdustri. Font, farge og generelt alt stemmer. Lenke til kommentar
Zyrates Skrevet 1. november 2022 Forfatter Del Skrevet 1. november 2022 Kajac skrev (6 timer siden): Må jo nesten være Svensk FilmINdustri. Font, farge og generelt alt stemmer. Desverre feil 🤔 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 1. november 2022 Del Skrevet 1. november 2022 Zyrates skrev (Akkurat nå): Desverre feil 🤔 Veldig rart. Det er jo samme logo og samme font. Bare feil bokstaver under. 1 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 1. november 2022 Del Skrevet 1. november 2022 Prøv "SF Kino". Svensk Filmindustri drev kinoene som nå heter ODEON. Og det passer jo med IN i Kino. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. november 2022 Del Skrevet 1. november 2022 Svensk Filmindustri AS heter nå SF Studios. Logoen er, som @Kajac sier logoen til SF Kino. 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 Snikpellik skrev (15 timer siden): Svensk Filmindustri AS heter nå SF Studios. Logoen er, som @Kajac sier logoen til SF Kino. Ah, jeg fikk ikke sterke SF-vibber for ingenting. Jeg har aldri hørt om SF Kino, men de to ringene var bare instant SF. Lenke til kommentar
Zyrates Skrevet 11. desember 2022 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2022 Sitat Sitat Kan noen hjelpe meg med disse? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. desember 2022 Del Skrevet 11. desember 2022 (endret) Den nederste er det gamle Jernbaneverket. Endret 11. desember 2022 av :utakt Lenke til kommentar
Zyrates Skrevet 12. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2023 :utakt skrev (På 11.12.2022 den 16.40): Den nederste er det gamle Jernbaneverket. takk takk Lenke til kommentar
Myriad Skrevet 12. januar 2023 Del Skrevet 12. januar 2023 Øverste Findings festival Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå