Spillredaksjonen Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 Uncharted: Legacy of Thieves er Sonys minst populære Steam-lansering til nå Spillertallene i åpningshelgen er betydelig lavere enn tidligere spillslipp. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Optimus_Bull Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 Problemet skyldes problemer med optimaliseringen av spillet på PC sammenlignet med de andre tidligere PlayStation ekslusive spillene slik som God of War og Marvel's Spider-Man Remastered. Et lite eksempel er at Uncharted Legacy of Thieves mangler blant annet instillinger for å skru av ting slik som Chromatic Abberration, hvilket er en veldig upopulær visuell effekt for mange. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. november 2022 Del Skrevet 1. november 2022 Jeg gledet meg som F til dette. Men så fant jeg ut at det ikke var inkl de 3 første spillene 0.o Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. november 2022 Del Skrevet 1. november 2022 Er ikke dette et sånt mindre sidesprang spill, sånn type rett på video Løvenes Konge 2? Hadde solgt bedre om dette var hoved trilogien. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Optimus_Bull skrev: Problemet skyldes problemer med optimaliseringen av spillet på PC sammenlignet med de andre tidligere PlayStation ekslusive spillene slik som God of War og Marvel's Spider-Man Remastered. Et lite eksempel er at Uncharted Legacy of Thieves mangler blant annet instillinger for å skru av ting slik som Chromatic Abberration, hvilket er en veldig upopulær visuell effekt for mange. Har sett många spel som är mycket dåligare. 3440x1440 med allt på precis max ger en bit över 200 fps på en bra maskin. Inte direkt dåligt optimerat. Tror snarare att det är marknadsföring som är fail. Spelet är riktigt bra och ser brukbart ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå