Gå til innhold

Dette er første smakebit på Amazons Fallout-serie


Anbefalte innlegg

mandodiao skrev (10 timer siden):

men du har en agenda utover å bare ønske at Fallout blir bra.

 

Min agenda som betalende kunde er først og fremst mindre woke-innflytelse fordi det har en tendens til å gjøre ting bedre.

Når det kommer til det politiske budskapet er jeg ikke direkte uenig i alt woke forfekter, men det er mer den påtrengende måten de gjennomfører det på som jeg finner uheldig. Det samme kunne jeg sagt om det ble tilsvarende kjasing fra konservativt hold.

Jeg synes ærlig alt at rekreasjonsområder, som egentlig har en viktig funksjon i dagens hektiske og stressende samfunn, bør bli fredet fra tung og bred politisk\ideologisk\religiøs påvirkning. Det betyr ikke at jeg vl sensurere noen, snarere at kundene kan velge selv hva slags innhold de vil fordøye. Når jeg som Fallout-kunde eventuelt kjøper dette vil jeg ha innhold basert på hva som gjør Fallout bra, ikke så mye annet. Om noen andre ønsker woke-produkter kan de heller produsere nye ting som de kan betale for selv.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mala skrev (3 timer siden):

Lite perspektiv på akkurat dette:

Grusom thumbnail dog :p

 

Den youtube-kanalen er jo helt grusom. Håper den ikke skitnet til algoritmen min. 

Synes Rings of Power var ålreit, egentlig. Variabel kvalitet på episodene, absolutt, men når den glimter til gir den fantasy som ingen andre fantasy-serier tilbyr for tiden. Sammenlignet med HotD, som jeg riktignok vil plassere over RoP, er det forfriskende med et rollegalleri som ikke er fullt av kyniske drittsekker. At kvaliteten kan bli bedre er jeg helt enig i.

Når det gjelder seertallene kan det virke som om den ikke ble den megasuksessen som Amazon kanskje håpte på. Vi får se om de klarer å gjøre RoP til en vaskekte hit med sesong 2 og videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...