Gordonene Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 Hei, I dag har jeg fiber fra altibox hjemme og 4g på hytten (Chilli mobil ubegrenset med data sim, også hoved sim på mobil tlf). Jeg har vurdert litt om jeg skal gå over til 5g hjemme og på hytta for og spare noen kroner, ser Telia har 2TB per måned... Er det noen som vet om jeg kan ha 2 sim kort på samme abonnement på sånn bredbånd 5g? Tenker da at det kunne blitt enn rimelig løsning.... Tanker ? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 Nei det kan du nok ikke, og abonnementet er også låst til adressen det leveres på, så du kan ikke bruke SIM på hytta f.eks da det bare vil koble opp til senderne det kan nå fra hjemmeadressen. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 Gordonene skrev (14 minutter siden): Er det noen som vet om jeg kan ha 2 sim kort på samme abonnement på sånn bredbånd 5g? Trådløst bredbånd blir låst til én basestasjon. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 13 minutes ago, mobile999 said: Trådløst bredbånd blir låst til én basestasjon. Er nok mer et område med basestasjoner. Såklart hvis det er veldig få/èn basestasjoner, kan det jo i praksis bety én enkelt. 1 Lenke til kommentar
Gordonene Skrevet 31. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2022 Takk for tilbakemelding ! Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 Er som folk sier, er jo en grunn til at telia selger både trådløs hjemme og trådløs hytta Lenke til kommentar
Nuttin Skrevet 16. november 2022 Del Skrevet 16. november 2022 Forskjell på mobilt bredbånd og trådløst bredbånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå