fradals Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hallo.. Er det noen som vet om det er muligheter for å gjenopprette en 8mm tape som jeg har kommet til skade for å ta over uten at det finnes noen form for kopi av dette... Dette er en gammel kasset med en stor personlig verdi. Håper noen vet om dette lar seg gjøre... Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Det jeg mente var at det ikke er mulig Sorry Endret 16. januar 2004 av yrjan Lenke til kommentar
Br?stopp Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Dessverre kamerat. Det er absolutt ikke mulighet til "Recover" slettet videoinformasjon. Når man overspiller en videotape er den totalt slettet. Alltid synd når slike ting skjer, jeg føler med deg. En god regel å huske på i all fremtid, er å unngå og spille av en opptakstape før den er full. Mange ønsker å se på opptakene underveis, og da er risken stor for å glemme og spole tapen frem til siste opptak. Vær i hvert fall skjerpet hvis du gjør dette. Sette gjerne en tapebit på linsedekslet eller lignende for minne deg selv på at du sjekker tapestatus før opptakene fortsetter. yrjan: Jeg vet ikke om det er dette du har gjort. Tenkte jeg bare skulle nevne det for andre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå