Spillredaksjonen Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 God of War-sjefen raser mot Ragnarök-avsløringer på nett Kommer etter at en butikk begynte å selge spillet to uker før lanseringsdatoen. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 Null problemer. Spillet er nok fantastisk, kvaliteten på det de har laget blir ikke mindre pga at andre ikke greier å holde avtaler. Jeg gleder meg som en unge. Jeg håper seriøse spillsider holder seg langt unna å poste innhold fra lekasjene. 3 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 Nå må man vel bare ha noia for å få en stor spoiler i en overskrift et sted de neste par ukene🙄 Lenke til kommentar
Saggers Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 Forbereder YouTube algoritmen på å ikke gi meg noen spoilere de kommende ukene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 Forbanna trist selvfølgelig. Men ser jeg en GoW overskrift som kan virke som en spoiler er det jo lett å styre unna. Er ikke så veeeldig vanskelig det da Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 3. november 2022 Del Skrevet 3. november 2022 Bare tull å bli sint for dette spillet kan ikke bli kopiert eller lignende og bedre reklame kan de vel ikke få? Og spillet er jo omtrent kopi av forrige spill så noen overaskelser er det heller ikke?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå