ella8pw Skrevet 30. oktober 2022 Del Skrevet 30. oktober 2022 Heisann. Er det noen hydraulikk hoder som hjelpe en hydraulikk nybegynner? På denne tegningen vil ikke systemet fungerer. Er det fordi at retur linjen på T skal gå til tank fra begge linjer, og ikke direkte til hverandre? Eller er jeg helt på jordet? "Virkemåten til sylinderene er at de skal kunne styres inn og ut individuelt (uavhenging av hverandre)" Har også fått i oppgave å gi en oppdatert tegning, ville dere ha tatt med noe mer? Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 30. oktober 2022 Del Skrevet 30. oktober 2022 Nå jobber ikke jeg med hydraulikk til vanlig (derimot med VVS), men jeg synes det du sier om koblingen mellom tank-porten på 4/3-retningsventilene virker logisk. Nå er det ingen mating tilbake fra T-portene til tanken, og pumpa sirkulerer ikke olje iom. at ingenting kommer i retur til tanken. Lenke til kommentar
ella8pw Skrevet 1. november 2022 Forfatter Del Skrevet 1. november 2022 Var det samme jeg tenkte Man får prøve gi det svaret så får man lære av tilbakemeldingen om det skulle være feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå