Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skjer på puben Bar Flag? (pub eid av Atle Antonsen og Johan Golden)


FrihetensRegn

Anbefalte innlegg

Det ser ut til at det går en slags "me too" sak i det norske rettssystemet nå for tiden, der en mannlig ansatt ble avsatt etter å ha fått anklager rettet mot seg av en kvinne.

Dette mener tingretten var en feil avgjørelse, og han ble tilkjent 874.770 kroner i erstatning. Totalt, inkludert alle advokatutgiftene, måtte arbeidsgiveren ut med over 2,4 millioner kroner.

Nå skal saken opp for lagmannsretten. Er dette en sak som er verdt å kjempe for?

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/braket-pa-kjendisbaren-fortsetter/15221625/

Endret av FrihetensRegn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 hour ago, FrihetensRegn said:

Er dette en sak som er verdt å kjempe for?

Det er vel bare å la de kjempe og vente til saken er ferdigdømt.

Har TV2 noe underholdningssamarbeid med Atle og Johan? Hvis ikke så bør man vel være litt skumrende ovenfor hva de skriver om dem. Jeg var rask til å uttrykke ett visst medhold i favør av Lloyd på andre siden, men jeg er alltid åpen for at jeg kan ta feil. Slik lærer jeg mer og mer.

Endret av Selfuniverse
Lenke til kommentar
1 hour ago, FrihetensRegn said:

Det ser ut til at det går en slags "me too" sak i det norske rettssystemet nå for tiden, der en mannlig ansatt ble avsatt etter å ha fått anklager rettet mot seg av en kvinne.

Vedkommende har en lang rekke liknende historier fra barer rundtomkring oslo. Han har sluppet unna med det i lengre tid før noen til slutt satte foten ned. Problemet er nok at alle kjenner til historiene uten at de har blitt til saker tidligere. Dermed mangler man dokumentasjon på det "alle vet".  

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...