larole Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Hei En klok person her inne sa en gang at "Garbage in = Garbage out". Vel - jeg får garbage out, så åpenbart er det noe feil helt fra begynnelsen av. Jeg tror at det er under "Capture settings" at jeg gjør feil. Er det noen som kan fortelle meg hvilke settings som gir best resultat? For en som ikke kjenner alle begrepene er det jo en jungel der ute.... Håper på hjelp, har alltid fått det tidligere Håpet at mine PC spesifikasjoner skulle komme med... Pentium 4 2,8GHz 512 RAM Radeon 9500/9700 Skjermkort NTFS filsystem Endret 12. januar 2004 av larole Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 på forumet på www.nva.no fins det en slik liten guide. Søker du her på forumet skal det finnes en slik guide her også. Prøv å søk på klausre som filter for medlemsnavn også. Lenke til kommentar
larole Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Takk, jeg skal lete. Lenke til kommentar
larole Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Her, håper denne kan hjelpe andre også http://fag.grm.hia.no/fagstoff/knutwn/Adobe_Premiere_65.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå