Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Runde 14


Liquidkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Riktig avgjørelse av dommerne. Dette var en dive. En veldig godt utført en riktignok.

Tjærnås og Stokke som kommenterer ser ikke at KDH sparker bort ballen.

Her tror jeg det ikke ble gitt straffe fordi Grealish plutselig stikker ut høyrebeinet til siden og hekter inn mellom beina til KDH. Jeg tror dommerne mener Grealish konstruerte det. KDH gjør ingenting galt.

EDIT: Ser Fjøra og Bakke i pausen mener det var riktig avgjørelse. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Snikpellik said:

Riktig avgjørelse av dommerne. Dette var en dive. En veldig godt utført en riktignok.

Tjærnås og Stokke som kommenterer ser ikke at KDH sparker bort ballen.

Her tror jeg det ikke ble gitt straffe fordi Grealish plutselig stikker ut høyrebeinet til siden og hekter inn mellom beina til KDH. Jeg tror dommerne mener Grealish konstruerte det.

 

Hvis KDH er på ball der så endrer det situasjonen, ja. Å kalle det en dive synes jeg er litt drøyt, men da er det i hvert fall lettere å forstå avgjørelsen. 

Lenke til kommentar
Liquidkey skrev (Akkurat nå):

Hvis KDH er på ball der så endrer det situasjonen, ja. Å kalle det en dive synes jeg er litt drøyt, men da er det i hvert fall lettere å forstå avgjørelsen. 

KDH er på ball som vi ser på reprisene. Tynt treff, men på ball. Jeg så det heller ikke først.

Dive som i at Grealish konstruerer det ved å sette høyrebeinet ut til siden, mellom beina på KDH.

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Snikpellik said:

KDH er på ball som vi ser på reprisene. Tynt treff, men på ball. Jeg så det heller ikke først.

Dive som i at Grealish konstruerer det ved å sette høyrebeinet ut til siden, mellom beina på KDH.

I tillegg bremser han opp litt slik at KDH treffer inn med overkroppen også. Konstruerer det selv, så ja, den er grei. (Med dive så tenker jeg at man kaster seg med minimal eller ingen kontakt, men jeg er altså enig i det du skriver)

Men den fra De Bruyne da? For et mål!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...