Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2022 Del Skrevet 29. oktober 2022 no Haaland Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2022 (endret) Der er Leicester heldige. Nok en straffesituasjon der dommer/VAR gjør feil beslutning. Endret 29. oktober 2022 av Liquidkey Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 29. oktober 2022 Del Skrevet 29. oktober 2022 Liquidkey skrev (7 minutter siden): Der er Leicester heldige. Nok en straffesituasjon der VAR gjør feil beslutning. Samme dommer som presterte å ikke dømme straffe til Jesus forrige kamp.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. oktober 2022 Del Skrevet 29. oktober 2022 (endret) Riktig avgjørelse av dommerne. Dette var en dive. En veldig godt utført en riktignok. Tjærnås og Stokke som kommenterer ser ikke at KDH sparker bort ballen. Her tror jeg det ikke ble gitt straffe fordi Grealish plutselig stikker ut høyrebeinet til siden og hekter inn mellom beina til KDH. Jeg tror dommerne mener Grealish konstruerte det. KDH gjør ingenting galt. EDIT: Ser Fjøra og Bakke i pausen mener det var riktig avgjørelse. Endret 29. oktober 2022 av Snikpellik Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2022 3 minutes ago, Snikpellik said: Riktig avgjørelse av dommerne. Dette var en dive. En veldig godt utført en riktignok. Tjærnås og Stokke som kommenterer ser ikke at KDH sparker bort ballen. Her tror jeg det ikke ble gitt straffe fordi Grealish plutselig stikker ut høyrebeinet til siden og hekter inn mellom beina til KDH. Jeg tror dommerne mener Grealish konstruerte det. Hvis KDH er på ball der så endrer det situasjonen, ja. Å kalle det en dive synes jeg er litt drøyt, men da er det i hvert fall lettere å forstå avgjørelsen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. oktober 2022 Del Skrevet 29. oktober 2022 Liquidkey skrev (Akkurat nå): Hvis KDH er på ball der så endrer det situasjonen, ja. Å kalle det en dive synes jeg er litt drøyt, men da er det i hvert fall lettere å forstå avgjørelsen. KDH er på ball som vi ser på reprisene. Tynt treff, men på ball. Jeg så det heller ikke først. Dive som i at Grealish konstruerer det ved å sette høyrebeinet ut til siden, mellom beina på KDH. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2022 3 minutes ago, Snikpellik said: KDH er på ball som vi ser på reprisene. Tynt treff, men på ball. Jeg så det heller ikke først. Dive som i at Grealish konstruerer det ved å sette høyrebeinet ut til siden, mellom beina på KDH. I tillegg bremser han opp litt slik at KDH treffer inn med overkroppen også. Konstruerer det selv, så ja, den er grei. (Med dive så tenker jeg at man kaster seg med minimal eller ingen kontakt, men jeg er altså enig i det du skriver) Men den fra De Bruyne da? For et mål! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2022 Del Skrevet 29. oktober 2022 Herlige resultater akkurat nå Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. oktober 2022 Del Skrevet 29. oktober 2022 Newcastle inne i topp fire. Skal ikke se bort fra at de havner der til slutt. Kommer sikkert til å kaste litt blodpenger rundt seg i januar også. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 29. oktober 2022 Del Skrevet 29. oktober 2022 Håper vi gjør det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2022 Del Skrevet 29. oktober 2022 Faen Tottenham snudde det på tampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2022 Del Skrevet 29. oktober 2022 Diego Costa being Diego Costa. ^^ Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 29. oktober 2022 Del Skrevet 29. oktober 2022 Slettet-D7I5Gr2 skrev (4 minutter siden): Diego Costa being Diego Costa. ^^ Hva gjorde han denne gangen? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. oktober 2022 Del Skrevet 29. oktober 2022 Liquidkey skrev (5 timer siden): Oppveksten, minner! Jeg er litt mer settla i knollen nå, angående Liverpool, vi må prøve å sette nytt lag denne sesongen, og bonusen blir om vi klarer å få til 4 og eller bedre. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. oktober 2022 Del Skrevet 29. oktober 2022 ChopperRead skrev (8 minutter siden): Hva gjorde han denne gangen? Skalla ned motspiller Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. oktober 2022 Del Skrevet 29. oktober 2022 Det er bra, skulle vert fratatt all lisens som spiller, frontlinjen i Ukraina elns passende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2022 Del Skrevet 29. oktober 2022 Flause på flause Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2022 Del Skrevet 29. oktober 2022 Hoff, føler meg som united-supporter etter Fergie akkurat nå 😔 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå