aog Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Må jeg bruke: position: absolute; for å kunne sette inn: right:10%; top:5%; ? Jeg prøvde med right:10%; top:5%; når jeg brukte position: right; og d funket ikke... Lenke til kommentar
aog Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 vel... det spiller egentlig ikke noe rolle når det funker med: position: absolute; right:n%; top:n%; Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hvorfor setter du ikke i fast størrelse ? Hva er det som gjør at du må sette i % ? Lenke til kommentar
aog Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 vel.. må jeg ikke bruke % for at siden skal se bra ut i all oppløsninger? eller skal jeg bruke en hoved div med % og resten av div'ene putter jeg inn i hoved div'en og bruker px i forhold til den? som jeg sa, jeg prøver å lære, så føl fri til å lære meg Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 <div id="frame"> <div id="site"> Bla bla bla </div> </div> #frame { width: 100%; height: 100%; } #site { marfin-left: 25%; margin-left: 25%; width: 50%; } Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 For at height: 100%; på #frame skal funke slik du ønsker, må både html og body være satt til height: 100%; også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå