Postkassestativ Skrevet 28. oktober 2022 Del Skrevet 28. oktober 2022 Har kjøpt meg en ny Samsung S22+ som til stadig driver og starter på nytt. Flere ganger om dagen blir jeg bedt om å taste pinkode. Dette hender når som helst, spiller ingen rolle om telefonen lader eller ligger i lomma. Det har aldri hendt mens den har vært i bruk. Dette er fryktelig upraktisk på jobb, da jeg blir utilgjengelig uten at jeg vet det. Jeg må hele tiden passe på at telefonen er påslått. Lenke til kommentar
Komplett ubrukelig Skrevet 28. oktober 2022 Del Skrevet 28. oktober 2022 Tatt factory reset? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 28. oktober 2022 Del Skrevet 28. oktober 2022 Det enkleste som en midlertidig løsning er å bare fjerne pinkoden, så vil telefonen komme opp med dekning når den omstarter. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 29. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2022 Har nettopp tatt factory reset. Kom etter det, da den var ustabil før, men den startet ikke på nytt da Lenke til kommentar
Komplett ubrukelig Skrevet 29. oktober 2022 Del Skrevet 29. oktober 2022 Da er det nok bare å levere inn mobilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå