Deechon Skrevet 26. oktober 2022 Del Skrevet 26. oktober 2022 Virker litt som om WRAP er kommet på moten igjen og det ser jo egentlig ganske bra ut syns jeg. Hva tenker dere, er dette harry eller er det kult? Lenke til kommentar
Populært innlegg Frank Drebin Skrevet 26. oktober 2022 Populært innlegg Del Skrevet 26. oktober 2022 Harry. 16 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mannen med ljåen Skrevet 26. oktober 2022 Populært innlegg Del Skrevet 26. oktober 2022 Ingen vet hvor han er gravd ned, men alle vet at han er død. 13 1 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. oktober 2022 Del Skrevet 26. oktober 2022 Morro. Bare gøy med folk som tør å være litt annerledes. 3 Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 26. oktober 2022 Del Skrevet 26. oktober 2022 Blodharry. Og kult. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. oktober 2022 Del Skrevet 26. oktober 2022 Hehe, forventer å se en sjeik stige ut av den der. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg. Det er litt som å trykke forsiktig på et blåmerke. Godt og vondt på en gang. Hvis det er din stil - kjør på! 2 Lenke til kommentar
spetter Skrevet 26. oktober 2022 Del Skrevet 26. oktober 2022 (endret) Har wrapping noen fordeler i forhold til vanlig kjeramisk lakkbehandling på bil? Hvilken ar flest fordeler wrapp eller kjeramisk behandling ? Wrapp er kanksje noe dyrere rundt 20.000 kr? mot kjeramisk behandling som koster 10.000 kroner for beste kjeramisk behandling ? Endret 26. oktober 2022 av spetter 1 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 26. oktober 2022 Del Skrevet 26. oktober 2022 spetter skrev (2 timer siden): Har wrapping noen fordeler i forhold til vanlig kjeramisk lakkbehandling på bil? Hvilken ar flest fordeler wrapp eller kjeramisk behandling ? Wrapp er kanksje noe dyrere rundt 20.000 kr? mot kjeramisk behandling som koster 10.000 kroner for beste kjeramisk behandling ? Wrap og keramisk lakkbehandling er to totalt forskjellige behandlinger med forskjellig formål. Keramisk behandling er for å styrke glansen over en lengre periode. Noen produsenter mener det gjør lakken mer ripebestandig etter denne behandlingen men det er det mye diskusjon rundt. Wrap er primært kun for å kosmetisk endre bilens farge uten å måtte omlakkere hele bilen som er mye mer omfattende, kostbar og permanent enn wrap. 1 Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 Utstilling - kult. Ute å kjøre i gata - harry og latterlig. 2 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 Deechon skrev (15 timer siden): Virker litt som om WRAP er kommet på moten igjen og det ser jo egentlig ganske bra ut syns jeg. Hva tenker dere, er dette harry eller er det kult? Jeg tenker at smaken er som baken, og din er HARRY... 😉 Neida, bare kødder. Not quite my cup of tea, men litt kul også. Syns det er litt tøft at folk tørr å skille seg litt ut. 👍 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 Alle kan ikke ha grå, svart, hvit bil - men gull trenger den kanskje heller ikke være? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 Har sett de ute i samme type, men i blått, chrome og ene eller annen farge også, og de ser bra ut. Gull er nok litt harry ja. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 John Arne Riise 2014 1 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 ChristR skrev (24 minutter siden): John Arne Riise 2014 Da er det automatisk Harry ja, selv om det er broren som går ut av førerdøren. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 Tja... jeg personlig misliker kromdetaljer i større mengde, jo mer krom, jo mindre liker jeg det. Jeg misliker generelt sett blank, reflekterende overflate, spesielt når det blir mye av det og i dette tilfellet er det for meg altfor mye, men det at fargen er gull gjør det bedre enn blank krom. Harry? Ja, men litt tøft også. Jeg ville gått for mattere gullfarget folie, avhengig av alternativene, men ikke det verste jeg har sett, for å si det sånn. Den helkromma Audien på bildet til ChristR blir for meg altfor over the top, ser ut som et rullende speil. Automatisk dislike for min del, men for all del, hver sin smak. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 (endret) AndersT2 skrev (6 timer siden): Da er det automatisk Harry ja, selv om det er broren som går ut av førerdøren. Hvem som er fører eller ikke definerer ikke eier, men sjekk skiltet Endret 27. oktober 2022 av ChristR Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 (endret) Så har man jo Taycan til Jan Thomas. Ordentlig harrygutt. Endret 27. oktober 2022 av Theo343 (takk for meg) Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 7 hours ago, AndersT2 said: Da er det automatisk Harry ja, selv om det er broren som går ut av førerdøren. Britisk bil, så det er nok JAR som går ut av førerdøren, gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå