Gå til innhold

DNB med dårlig kundebehandling igjen


Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvorfor foreslo banken at hun opprettet ny konto, da må man vel legitimere seg? og var jo det som var problemet i utgangspunktet. I så fall kunne hun jo likså godt legitimere seg for den gamle kontoen og få den gjenåpnet. Merkelig "løsning".

btw, er det ikke lenger mulig å få pensjoner fra NAV utbetalt på giro som man hever i kontanter i bank/post-i-butikk? eller MÅ mottakere være digital/ha bankkonto nå for tiden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...