Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 25. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2022 https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/liv-69-mistet-tilgang-til-pengene-sine-i-flere-maneder/15208828/ Dette er ikke første gang DNB får pepper for rigid praksis, høye gebyrer og dårlige rentebetingelser. Som storbank kan man tydeligvis ta seg til rette overfor kundene. Det finnes heldigvis andre banker…. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 25. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2022 Hadde hun tatt kontakt med DNB med en gang, så ja. Problem løst. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2022 Psykake skrev (20 minutter siden): Hadde hun tatt kontakt med DNB med en gang, så ja. Problem løst. Hun tok kontakt med banken i tide, men de ville ikke hjelpe. Sitat DNB sa at vi må vente i fire til åtte uker for å få et svar, og at vi bare burde bytte bank, fordi det går raskere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 25. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2022 Mine bankforbindelser har et mye bedre kundefokus, og det skulle bare mangle…….. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 26. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2022 Dubious skrev (9 timer siden): Hun tok kontakt med banken i tide, men de ville ikke Hun ventet i 3 måneder etter første brev. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2022 Psykake skrev (15 minutter siden): Hun ventet i 3 måneder etter første brev. Korrekt. Hun trodde det var spam. Ikke noe farlig å ringe banken å spørre om det er spam eller ikke når slikt dukker opp. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2022 Psykake skrev (2 timer siden): Hun ventet i 3 måneder etter første brev. Og tok kontakt etter at de kontaktet henne igjen. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 26. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2022 Dubious skrev (5 timer siden): Og tok kontakt etter at de kontaktet henne igjen. Etter 3 måneder. Poenget mitt var at hvis hun hadde kontaktet DNB med en gang så hadde de hatt bedre tid på å finne en løsning. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 27. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2022 hvorfor foreslo banken at hun opprettet ny konto, da må man vel legitimere seg? og var jo det som var problemet i utgangspunktet. I så fall kunne hun jo likså godt legitimere seg for den gamle kontoen og få den gjenåpnet. Merkelig "løsning". btw, er det ikke lenger mulig å få pensjoner fra NAV utbetalt på giro som man hever i kontanter i bank/post-i-butikk? eller MÅ mottakere være digital/ha bankkonto nå for tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå