Gå til innhold

DNB med dårlig kundebehandling igjen


Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Psykake skrev (20 minutter siden):

Hadde hun tatt kontakt med DNB med en gang, så ja. Problem løst.

Hun tok kontakt med banken i tide, men de ville ikke hjelpe.

 

Sitat

DNB sa at vi må vente i fire til åtte uker for å få et svar, og at vi bare burde bytte bank, fordi det går raskere.

 

Lenke til kommentar

hvorfor foreslo banken at hun opprettet ny konto, da må man vel legitimere seg? og var jo det som var problemet i utgangspunktet. I så fall kunne hun jo likså godt legitimere seg for den gamle kontoen og få den gjenåpnet. Merkelig "løsning".

btw, er det ikke lenger mulig å få pensjoner fra NAV utbetalt på giro som man hever i kontanter i bank/post-i-butikk? eller MÅ mottakere være digital/ha bankkonto nå for tiden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...