Flotviken Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Når jeg skal prøve å sjekke et bilde fra en home.no adresse for eksempel, så ser jeg det ikke. Jeg ser heller ikke bildene i forumet som f.eks; Hva er grunnen til dette? Noen måte jeg kan fikse dette på? Takk Lenke til kommentar
Flotviken Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Ingen som kan hjelpe med problemet? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Så du ser ingenting som er lagret på home.no? Er ikke bare det at home.no er noe herk som har en nedetid på 50% da? Hvis ikke kan det muligens være en brannmur eller noe lignende som blokkerer home.no. Noe ala Norton Internet Security f.eks Lenke til kommentar
Flotviken Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Så du ser ingenting som er lagret på home.no? Er ikke bare det at home.no er noe herk som har en nedetid på 50% da? Hvis ikke kan det muligens være en brannmur eller noe lignende som blokkerer home.no. Noe ala Norton Internet Security f.eks Jeg ser ikke det som er lagret på home.no mens andre ser det. Så det har ingenting med nedetid og gjøre. Jeg har heller ikke brannmur eller antivirus-program som kjører. Kan det være et virus som gjør noe sånt da? Lenke til kommentar
Flotviken Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Etter at jeg formaterte fungerte det en liten stund, men nå har jeg fått samme problem igjen. Hva skjer?? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg har heller ikke brannmur eller antivirus-program som kjører. jeg begynner å ane hva problemet kan være..... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg har heller ikke brannmur eller antivirus-program som kjører. jeg begynner å ane hva problemet kan være..... Lyst å dele dine tanker med oss? Lenke til kommentar
gromgut32 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Har samme problemet på mange web-sider. Røde kryss i alle plassholdere for bilder. Men reklamen får jeg se ja...! Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hei folkens Etter installasjon av win xp SP 1 så er java fjernet. Jeg trur dere mangler java. Dersom dere mangler den kan jeg sende dere linken. Lenke til kommentar
gromgut32 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Har lagt inn java for ett par dager siden....like ille ennå. Lenke til kommentar
Flotviken Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Hei folkens Etter installasjon av win xp SP 1 så er java fjernet. Jeg trur dere mangler java. Dersom dere mangler den kan jeg sende dere linken. Hadde vært fint om du eller noen andre kunne sendt meg en link til Java ja, Norsk vel å merke. Jeg installerte Java skjønner du, men da var bare dataen helt klikk! Kanskje jeg installerte feil Java eller noe? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Her er Java Ser desverre ut som om serveren er nede fortiden. Dere for prøve senere Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Ok Folkens Det denne dere bør installere etter formatering og installasjon av SP1. http://hp.vector.co.jp/authors/VA012735/vm_en.html Lykke til Edit: Det er WinXp jeg snakker om og SP1. Endret 30. januar 2004 av John Kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå