Diskusjon.no Skrevet 25. oktober 2022 Del Skrevet 25. oktober 2022 Den «vanlige» iPaden har endelig blitt ny, og for en gangs skyld snakker vi ikke bare om bitte litt kraftigere prosessor…Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 25. oktober 2022 Del Skrevet 25. oktober 2022 (endret) Med så høy pris så ser jeg i grunnen ikke for meg at jeg kommer til å kjøpe iPad igjen. Ser at Samsung Galaxy Tab S7 FE også ligger opp mot samme pris, men da med S-pen. Galaxy Tab S8 er noe over i pris. Endret 25. oktober 2022 av Svein M 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. oktober 2022 Del Skrevet 25. oktober 2022 Svein M skrev (57 minutter siden): Med så høy pris så ser jeg i grunnen ikke for meg at jeg kommer til å kjøpe iPad igjen. Ser at Samsung Galaxy Tab S7 FE også ligger opp mot samme pris, men da med S-pen. Sjekk performance på S7 FE før du går til anskaffelse. Ytelsesmålingene nederst her er for 9th gen, men selv den er dobbelt så rask som S7 FE. 10th gen bør være mye raskere enn 9th, basert på info om HW-specs. Smaken er som baken, så hver enkelt må velge hva som best dekker behovet, men målt i bangs per bucks er iPad med god margin best. Lenke til kommentar
minim Skrevet 25. oktober 2022 Del Skrevet 25. oktober 2022 Svein M skrev (1 time siden): Med så høy pris så ser jeg i grunnen ikke for meg at jeg kommer til å kjøpe iPad igjen. Ser at Samsung Galaxy Tab S7 FE også ligger opp mot samme pris, men da med S-pen. Kan love deg at da blir du kurert og kjøper iPad neste gang. Har Samsung brett på jobben og det brukes ikke i det hele tatt siden det er så dårlig. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 25. oktober 2022 Del Skrevet 25. oktober 2022 (endret) Det kan være at den nye ipad 2022 er verdt prisen på 6290. Det jeg savner er gode nettbrett til 4000, slik som ipad 2021 modellen var. Nettbrett over 4000 er ikke så interessant for meg da vil jeg nok heller bruke PC eller mobil. Endret 27. oktober 2022 av Svein M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå