Oseantic Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 hei! Jeg lurte på hva som er normal temp på en boxed 2.6 med thermal pad? gidder ikke å sette på noe kjølepasta,før jeg klokker takker for svar Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Kommer an på hva slags temperatur du har i kabinettet ditt, og hvor mye du overklokker, og hvor mye gjennomstrømmning du har av luft. Har selv en P4 2,6 som lå på rundt 40 grader idle, og ca 50-55 grader med load. Anbefaler ikke å overklokke for mye med boxed kjølingen, spesielt om du har dårlig "gjennomtrekk" i kabinettet ditt. kjøp heller en slik om du har planer om overklokking. Kjører p4 2,6 @ 3,2 med 38-40 grader idle -> 48-52 grader load Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Min Boxed kjøler klarte ganske greit [email protected], kom aldri over 60 ved load. Der problemene kommer er når du må øke volten, da kommer gradere kjapt med Boxed viften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå