FrihetensRegn Skrevet 24. oktober 2022 Del Skrevet 24. oktober 2022 (endret) Jeg kjøpte en billig og helt grei skjeggtrimmer på elkjøp, men da jeg åpnet den, hadde den russiske papirer i esken! Jeg trodde et sekund at det var FSB som hadde glemt igjen noen hemmeligstemplede papir, men jeg tror det er et slags garantibevis fra russisk forbrukertilsyn. Noen som kan oversette? Av andre ting kan jeg nevne at den tar ti timer å lade for å gi 45 minutter brukstid. Ganske stusselig. Laderen har en output på 0,07 A og 0.3 W Det var for øvrig denne jeg kjøpte: Endret 24. oktober 2022 av FrihetensRegn 1 1 Lenke til kommentar
Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 24. oktober 2022 Del Skrevet 24. oktober 2022 (endret) Driver du gjøn, eller? Hva i huleste er dette for noe tull? Det står jo Philips i de russiske papirene også. Det er forøvrig et nederlandsk selskap... Endret 24. oktober 2022 av Memento scientiam 1 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 24. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2022 Jeg visste ikke at de snakket russisk i Nederland 🤨 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. oktober 2022 Del Skrevet 25. oktober 2022 Trykk på kameraet i Google Chrome på mobilen og trykk på translate. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. oktober 2022 Del Skrevet 25. oktober 2022 Memento scientiam skrev (1 time siden): Det er forøvrig et nederlandsk selskap... FrihetensRegn skrev (1 time siden): Jeg visste ikke at de snakket russisk i Nederland 🤨 Produsert i Indonesia, ikke at de snakker Russisk der heller. 1 Lenke til kommentar
Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 25. oktober 2022 Del Skrevet 25. oktober 2022 (endret) Muligens har pakker produsert for Russland blitt sendt her istedenfor på grunn av sanksjonene. Så istedenfor å pakke opp igjen, slenge i norske papirer, og så pakke sammen igjen, har de nok sendt deg en pakke ment for Russland som de ikke lengre kunne selge der. FrihetensRegn skrev (3 timer siden): Av andre ting kan jeg nevne at den tar ti timer å lade for å gi 45 minutter brukstid Det står det faktisk på nettsiden, så det burde du vite før du kjøpte den. https://www.elkjop.no/product/outlet/philips-series-3000-skjeggtrimmer-bt320614v2/343811 https://www.elkjop.no/product/personlig-pleie-skjonnhet-og-velvare/barbering-og-harfjerning/skjeggtrimmere/philips-series-3000-skjeggtrimmer-bt320614v2/309778#features Endret 25. oktober 2022 av Memento scientiam 2 Lenke til kommentar
Musefella Skrevet 25. oktober 2022 Del Skrevet 25. oktober 2022 250kr 2022 kr, for noen år siden så hadde den kostet 100kr. Man jo lure hvordan det overhode er mulig å lage noe så billig, dette er åpenbart ment for det russiske markedet og dem har ikke tatt seg bryet verdt å endre dokumentasjonen. 1 Lenke til kommentar
Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 (endret) Haha! Jeg hadde akkurat bestilt en selv, når du opprettet denne tråden! Jeg har 120 minutters bruk for 1 times opplading, dog, så min er nok ikke spesiallagd for det russiske markedet, men se hva jeg fikk med i pakken! Endret 27. oktober 2022 av Memento scientiam 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 On 10/25/2022 at 1:01 AM, FrihetensRegn said: Av andre ting kan jeg nevne at den tar ti timer å lade for å gi 45 minutter brukstid. Ganske stusselig. Laderen har en output på 0,07 A og 0.3 W DET er morsomt 🤣 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 Hele serien er sikkert laget i samme fabrikk. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 Store selskaper i dag har hovedkontor i et land produserer i et annet og tilpasser modeller og manualer til det landet det skal selges i. Russland har akkurat samme spenning og kontakttyper som vi har i Norge, så det kan f.eks være at Elkjøp har får tilbud om å kjøpe disse maskinene billigere fordi dem vil tjene mer eller at Philips ikke hadde nok maskiner for det norske markedet og derfor sendte noen andre, eller at det rett og slett har skjedd en mixup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå