Gå til innhold

Fallout 4 får oppdatering for PS5/Series X - Men hva med 76?

Anbefalte innlegg

Jaggu. Bethesda har annonsert at Fallout 4 får en oppdatering for PS5 og Series-konsollene som gir støtte for 60 FPS, høyere oppløsning og diverse bugfixes. Samtidig hintes det om at det muligens kommner i form av en lignende pakke som Skyrim Anniversary Edition, med ekstra innhold fra diverse Creation Club-mods.

Men dette får meg til å tenke på Fallout 76. Hvorfor har det ikke kommet en lignende oppdatering der? Spillet er i utgangspunktet på et svært bra sted i dag, og på mange måter er det nærmere klassisk Fallout enn det Fallout 4 er.

For min del skulle jeg gjerne lagt ned mange timer i Fallout 76, men jeg klarer rett og slett ikke se forbi den lave oppløsningen og den dårlige bildefrekvensen spillet har i dag. Det virker særdeles rart at de er villige til å gi et mye gamlere spill denne behandlingen, men ikke et live service spill som fortsatt er (delvis) relevant i dag.

Hva er deres tanker om dette? Ser dere frem til en ny runde med Fallout 4? Og hva tenker dere om tingenes tilstand for 76?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...