Spillredaksjonen Skrevet 24. oktober 2022 Del Skrevet 24. oktober 2022 Anmeldelse: Victoria 3 Victoria 3 er ufattelig avhengighetsskapende, dypt og vakrere enn noen gang. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 25. oktober 2022 Del Skrevet 25. oktober 2022 Jeg har vært avventende til dette spillet, til tross for at jeg spilte Victoria 2 og Hoi 1-4. Grunnen er, som du selv er inne på, den enkle tilnærmingen Paradox har valgt til krigføringen. Men når jeg ser 9/10 kommer kjøpelysten. Kunne anmelder utdypet litt om tutorial (lærer tutorial deg tilstrekkelig til å spille?) og hvor vanskelig/enkelt det er å lære spillet? Merker at jeg ikke har samme tålmodighet og lyst til å lære dype mekanikker som jeg en gang hadde. 2 Lenke til kommentar
MelohnJohn Skrevet 25. oktober 2022 Del Skrevet 25. oktober 2022 Donkey Kong skrev: Jeg har vært avventende til dette spillet, til tross for at jeg spilte Victoria 2 og Hoi 1-4. Grunnen er, som du selv er inne på, den enkle tilnærmingen Paradox har valgt til krigføringen. Men når jeg ser 9/10 kommer kjøpelysten. Kunne anmelder utdypet litt om tutorial (lærer tutorial deg tilstrekkelig til å spille?) og hvor vanskelig/enkelt det er å lære spillet? Merker at jeg ikke har samme tålmodighet og lyst til å lære dype mekanikker som jeg en gang hadde. Så ihvertfall ign likte tutorial-konseptet ganske godt. Synes selv med de drøye to timene jeg har fått inn i det at "tell me why" gir en grei innføring i de viktigste systemene. Som en som har spilt en del paradox-spill (EU4, HOI4 og CK2 og litt CK3) vil jeg si at hittil er tutorialen i Victoria 3 faktisk bra og, i motsetning til tidligere paradox-spill, noe som jeg faktisk anbefaler å bruke. 1 Lenke til kommentar
Roger B84 Skrevet 25. oktober 2022 Del Skrevet 25. oktober 2022 Ser i Russland Ukraina nå, det er ikke Putin som styrer krigen, så dette er vel bare mer realistisk? Men ikke alltid folk vil ha realisme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå