Spillredaksjonen Skrevet 24. oktober 2022 Del Skrevet 24. oktober 2022 Modern Warfare 2 får skryt for sin gjenskaping av Amsterdam - se sammenligning Nye Call of Duty er svært detaljrikt. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Bakedtowel Skrevet 24. oktober 2022 Del Skrevet 24. oktober 2022 Første spillet jeg har fått "next gen" feeling av, Kampanjen var også artig 5/6 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 24. oktober 2022 Del Skrevet 24. oktober 2022 (endret) Ble akkurat ferdig med kampanjedelen nå og må si meg mektig imponert av både grafikk og spillet. Dette var "next gen" og utrolig gøy, kan heller ikke huske sist jeg satt med spenning og så på alle cutscenes i et spill. Grafikken var også så god til tider at det nesten føltes "ekte". Endret 24. oktober 2022 av Guybrush 3pwood Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 24. oktober 2022 Del Skrevet 24. oktober 2022 Men har det like bra gameplay som Amsterdam? 1 Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 24. oktober 2022 Del Skrevet 24. oktober 2022 No fighting in the coffee shops. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå