knutinh Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 (endret) Jeg er vant til old school diskusjonsforum med tags. Det var greit å forholde seg til så lenge man matchet {quote} med {/quote}. Med systemet som er på diskusjon.no nå så er det tungvint å skrive poster som gjør noe utover å skrive en tekst. Hvis jeg paster en tekststreng og misser den lille knappen med «behold original formatering» så blir plutselig resten av innlegget i dobbelt så stor font -> like greit å slette hele posten og begynne på nytt. Hvis jeg quoter en annen post så greier jeg noen ganger ikke å komme utenfor quote-ramma for å fylle inn svaret mitt -> like greit å slette hele posten og begynne på nytt. En global setting som sa «bruk vanlig font. Alltid» hadde vært fint for meg. Så også tilgang på taggene som refererer til quotes uten WYSIWYG som oppleves litt buggy på iOS. -k Endret 23. oktober 2022 av knutinh 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 Ja, enig der. Foretrekker bbcode selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå