Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan er datinglivet til dere andre menn her inne?

Gjest 0833f...0fb

Anbefalte innlegg

Gjest 98c19...7bf skrev (10 minutter siden):

Hahaha. Prakteksempler på det jeg mener. Så lenge hun er pen vil alle ha henne, uansett sykdom og personlige problemer, ikke sant. 😁

Anonymous poster hash: 98c19...7bf

Ja, de som tror det er en deal-breaker med uførhet og tilsvarende, gitt at vedkommende ikke er pleietrengende og fortsatt noenlunde oppegående, har virkelig ikke forstått hva menn ser etter. 

Endret av ITtraktor
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 minutes ago, ITtraktor said:

Nå var litt av poenget mitt at hun her nok også tiltrekker seg menn som er ute etter noe seriøst. Jeg er overbevist om at dette er en jente svært mange vil finne attraktiv både som partner og kun for sex. 

Og mitt poeng er at det er ikke så lett for damer å vite hvem som er hvem, når tilbudene er mange. En sveip på tinder sier ingenting om hva man vil. Et personlig brev derimot, det kan være en fulltreffer.

Pluss at jeg har denne fordommen om pene kvinner, at de er ofte mer snille.

Ta nå en sjanse da, ITtraktor :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 98c19...7bf
ITtraktor skrev (6 minutter siden):

Nå var litt av poenget mitt at hun her nok også tiltrekker seg menn som er ute etter noe seriøst. Jeg er overbevist om at dette er en jente svært mange vil finne attraktiv både som partner og kun for sex. 

Ja selvsagt, hun er jo pen, så det er ikke rart. 

Lenke til kommentar
Gjest 98c19...7bf
ITtraktor skrev (4 minutter siden):

Ja, de som tror det er en deal-breaker med uførhet og tilsvarende, gitt at vedkommende ikke er pleietrengende og fortsatt noenlunde oppegående, har virkelig ikke forstått hva menn ser etter. 

Nei, menn ser etter en pen jente. That's it. 

Lenke til kommentar
Daisy 🌸 skrev (1 minutt siden):

Og mitt poeng er at det er ikke så lett for damer å vite hvem som er hvem, når tilbudene er mange. En sveip på tinder sier ingenting om hva man vil. Et personlig brev derimot, det kan være en fulltreffer.

Fortsatt en million ganger bedre enn ingen/få tilbud. Hun får bare prøve seg frem til hun finner den rette. Verre for oss som får null oppmerksomhet. Ingen sympati fra min side for et slikt luksusproblem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, Guest 0833f...0fb said:

Kan det virkelig ikke være at damer er blitt mye mer kravstore?

Det kan hende at damer er blitt mye mer kravstore Tinder. Utenfor Tinder er det 3,9 milliarder kvinner som definitivt ikke har blitt mer kravstore enn før.

Lenke til kommentar
tommyb skrev (20 minutter siden):

Det kan hende at damer er blitt mye mer kravstore Tinder. Utenfor Tinder er det 3,9 milliarder kvinner som definitivt ikke har blitt mer kravstore enn før.

Jeg vil påstå at de aller fleste jenter som har blitt påvirket av sosiale medier, altså tilnærmet alle, har blitt mer kravstore enn før. Ubegrenset med validasjon og oppmerksomhet fra menn over hele verden, også kalt simping, er nok til å inflatere de aller flestes syn på egen attraktivitet. 

Endret av ITtraktor
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest 98c19...7bf
shockorshot skrev (1 minutt siden):

Snakk for deg selv. Få ting jeg har mindre lyst på enn å våkne opp med noen jeg synes er kjedelig, uempatisk eller dum.

Pene jenter kan være morsomme, empatiske og smarte. Kjenner mange pene og gode kvinner. 

Lenke til kommentar
Gjest 98c19...7bf skrev (1 minutt siden):

Pene jenter kan være morsomme, empatiske og smarte. Kjenner mange pene og gode kvinner. 

Poenget hans var vel at det å være pen nødvendigvis ikke er nok. 

Endret av ITtraktor
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Guest 98c19...7bf said:

Misforsto innlegget ditt som at du mente at menn bare så etter damer som var pene, alt annet var så og si irrelevant.

For det var vel ikke det du egentlig mente?

EDIT:  

2 minutes ago, ITtraktor said:

Poenget hans var vel at det ø være pen nødvendigvis ikke er nok. 

DING DING DING

Velger heller ei dame som har helt greit utseende og fantastisk personlighet enn ei dame som er 11/10 og aldri har utviklet personligheten sin. Du hadde måttet fysisk truet meg hvis jeg skulle rørt alternativ to der.

Endret av shockorshot
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 98c19...7bf
shockorshot skrev (2 minutter siden):

Misforsto innlegget ditt som at du mente at menn bare så etter damer som var pene, alt annet var så og si irrelevant.

For det var vel ikke det du egentlig mente?

EDIT:  

DING DING DING

Velger heller ei dame som har helt greit utseende og fantastisk personlighet enn ei dame som er 11/10 og aldri har utviklet personligheten sin.

Det er sånt som menn som ikke kan få 11/10 damer sier. 🤣

Lenke til kommentar
Gjest 98c19...7bf
shockorshot skrev (4 minutter siden):

Right.

🙄

Skal slutte å tulle her nå. Lykke til med damejakten alle mann, håper dere får drømmedama. 

Lenke til kommentar
16 minutes ago, ITtraktor said:

Jeg vil påstå at de aller fleste jenter som har blitt påvirket av sosiale medier, altså tilnærmet alle, har blitt mer kravstore enn før. Ubegrenset med validasjin og oppmerksomhet fra menn over hele verden, også kalt simping, er nok til å inflatere de aller flestes syn på egen attraktivitet. 

Vel, statistikken på det kan ikke finnes siden statistikken på at de fleste jenter ikke er på sosiale medier og ikke engang har tilgang på internett faktisk eksisterer. Men siden du nok begrenset deg til de som faktisk har sosiale medier, så skal jeg komme med en alternativ hypotese.

Før fikk jentene bekreftelse ansikt til ansikt. Nå får de det fra hele verden på en liten skjerm. Hva tror du gir sterkest inntrykk?

Overfør det til deg selv:

* Du får en telefon fra Microsoft Tech Support som forteller deg at du har fått virus på maskina di.
* På et hjemmebesøk forteller din onkel som jobber som Tech Support hos Microsoft Norge at du har fått et virus på maskina di.

Hvilken av disse er du immun mot, og vil den immuniteten gjøre at du avviser onkelen din?

Denne analogien er definitivt mer gøyal enn den forrige.

Endret av tommyb
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
12 hours ago, ITtraktor said:

Hæ? Tror du pene jenter er mindre kravstore? 

Når det kommer til utseendet, så tror jeg pene mennesker ofte har færre krav.

Mange er jo luta lei av å bli bedømt på utseendet, og vil av den grunn alene, være mindre opptatt av det.

Selv har jeg alltid foretrukket å bli kjent med mennesker som ikke kan se meg, som for eksempel her inne. Da vet jeg at om noen liker meg, så er det ikke fordi jeg er så søt eller deilig, men fordi de liker meg som person. Og vice versa, jeg slipper å måtte forholde meg til hvordan andre ser ut, og kan i stedet bli kjent med det som er på innsiden.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 4d468...07f
Daisy 🌸 skrev (16 minutter siden):

Når det kommer til utseendet, så tror jeg pene mennesker ofte har færre krav.

Mange er jo luta lei av å bli bedømt på utseendet, og vil av den grunn alene, være mindre opptatt av det.

De mest attraktive kvinnene tenderer til å ende opp med de mest attraktive mennene.

Nå er attraksjon og attraktivitet mer enn et pent utseende, men det betyr noe.

Så betyr det at de vakre mennene og de vakre kvinnene stiller større krav til attraktiviteten og utseendet til partneren? Jeg tror det. Hvis en dame som ser ut som 9/10 blir sammen med en mann som er 3/10 så begynner venninnene hennes å snakke.

-k

Anonymous poster hash: 4d468...07f

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...