Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan er datinglivet til dere andre menn her inne?

Gjest 0833f...0fb

Anbefalte innlegg

Cowboystrekk skrev (19 minutter siden):

Ting som mange damer liker er ærlighet om intensjoner og åpenhet/kan prate om det meste med.

Det er det de gir inntrykk av at de liker, og er et av hovedformålene med å ha menn på gress i vennesonen. Som de bruker som hobbypsykolog og dumper all dritten de opplever med Chad på. 

Hva de faktisk liker i en aktuell partner er noe helt annet. 

Selv har jeg alltid vært den snille, omtenksomme og hjelpsomme. Han som alltid stilte opp for praktiske gjøremål, og hørte på timesvis med klaging og sutring over exen som hun har "slått opp med" for n-te gang. Man ser jo hvor dette har ført henn, men så har jeg feil farge også da, som dessverre er et viktig moment.

Endret av ITtraktor
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp
knutinh skrev (52 minutter siden):

En muskuløs, mørk 30-åring med tindrende øyne kan kanskje få lettere kontakt med andre mennesker enn en kvapsete og lutrygget fyr/dame som ser ned i gulvet - på tross av at de sier akkurat de samme ordene, og på tross av at begge er ålreite, morsomme, trofaste, intelligente, empatiske skapninger.

Dette koker ned til å ha et godt og trygt selvbilde noe alle , uansett utseende, kan opparbeide seg gjennom mestring, sosialt fellesskap, trygge rammer osv.

For å bli likt av andre, må du også like deg selv og dette krever noe mer enn bare silikon og sixpack.

Lenke til kommentar
1 hour ago, knutinh said:

At kvinner (og menn) har preferanser og at noen menn (og kvinner) har det mye enklere enn andre var velkjent når jeg ble kjønnsmoden - før internett ble utbredt og lenge før ordet «incel» ble oppfunnet (?). Stjerna på fotballaget ble kanskje valgt over meg i 5.klasse på tross av at jeg hadde «bedre indre verdier».  (...)

Heller enn å stemple folk som «incel» så tror jeg man kan støtte og hjelpe. Kjærlighetsliv _er_ vanskelig.  (...)

Slik jeg forstår det er et stykke mellom å synes kjærlighetsliv er vanskelig, og å være en incel. Når folk reagerer her tror jeg ikke det er fordi kommentarene gjenspeiler "cel"-biten, men fordi de synes å se tegn til fatalisme og kanskje passiv aggresjon. 

Tråden er egnet til å samle sammen de som føler seg feilvurdert på grunn av "ikke høy nok, etc", og egentlig mener de gjør alt rett men likevel forblir ensomme. Per deduksjon blir det da slik at feilen er hos kvinnene/alle andre.

Siden dette er diskusjon.no har det imidlertid ikke blitt sånn, det ble ikke et ekkokammer men et bredere utvalg av tanker. 

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
ITtraktor skrev (35 minutter siden):

Det er det de gir inntrykk av at de liker, og er et av hovedformålene med å ha menn på gress i vennesonen. Som de bruker som hobbypsykolog og dumper all dritten de opplever med Chad på. 

Hva de faktisk liker i en aktuell partner er noe helt annet. 

Selv har jeg alltid vært den snille, omtenksomme og hjelpsomme. Han som alltid stilte opp for praktiske gjøremål, og hørte på timesvis med klaging og sutring over exen som hun har "slått opp med" for n-te gang. Man ser jo hvor dette har ført henn, men så har jeg feil farge også da, som dessverre er et viktig moment.

Treffer du åpne/genuine damer søker de ofte den egenskapen, men det finnes helt klart både mange damer og menn der ute som vil ha noen på lur desverre. Mange bryr seg ikke så mye om hudfarge med mindre du ikke er tiltrukket av dem. Jeg har selv preferanse for hvite og østasiatiske damer, svært få med midt-østen utseende eller afrikansk opprinnelse jeg blir tiltrukket av. Handler overhodet ikke om hudfargen i seg selv, men ansiktstrekk etc. Jeg har klar preferanse for stritt hår, afro/mye krøller er turn off. Er nok mange som har sånne preferanser på ulike måter.

Lenke til kommentar
henrikwl skrev (3 timer siden):

What in the incel is going on in this thread?

Det beste jeg har lest i denne tråden. 

henrikwl skrev (3 timer siden):

Problemer med å skaffe deg en partner skyldes ene og alene problemer med å knytte sosiale bånd.

Enig! Og en vesentlig faktor til dette er selvsabotasje. En gjentakende greie i denne tråden er: "Jeg får ingen matcher på Tinder, derfor er det ingen som vil ha meg..." -Begrunnet med subjektive vrangforestillinger som at: "Jeg har feil farge". Eller andre negativ og selvsentriske følelser som bare gjør at man saboterer for seg selv.

Men sier jeg dette høyt; er det selvfølgelig jeg som tar feil - og jeg bør skamme meg for å si noe slikt som det. Som nevnt tidligere i tråden. Her har Mr Incel & Co en såpass ekstrem overbevisning over at det er "alle andre sin feil" - og at det absolutt ikke er noe man selv kan forbedre. Nei, dette er helt og alene en kulturell ting som følge av ditt og & datt. 

Kanskje er det enkle ofte det beste? 

Løsningen for mange kan nok være den gode gamle wing-hjelpen. Noen som hjelper deg litt på gang, forteller deg "what to do & not to do". Det fungerer selvfølgelig best in the real world. Men folk som "kan" Tinder, kan også hjelpe deg litt på veien. Slik som @Cowboystrekk og flere andre har nevnt tidligere. 

Jeg tror så godt som alle føler seg nokså usikre og har lite tro på seg selv i pubertetsåra. Med gode venner og litt "prøv og feil" - kommer de fleste seg gjennom denne epoken i livet. Mens andre igjen av ulike årsaker havner helt bakpå. Det å ha "wing-hjelp" på byen som 40-åring er jo nokså spesielt. Så da er det vel lettere å bare akseptere at man er udugelig. Selv om det er langt fra realiteten. 

Men jeg bør selvfølgelig "skamme meg" over å skrive og mene noe slikt som det. Ikke sant @ITtraktor? 😜

Og hva i alle dager er den greia med "feil farge"? Hva er "feil farge"? At man er svart i huden? For veldig mange innvandrere her i landet er vel problemet først å fremst manglende integrering og forståelse for vår kultur. Om man er flykning fra Afghanistan skal det godt gjøres å forstå spillereglende innen dating her hjemme. Når man er vant med å se kvinner tildekket fra topp til tå hele livet. 

Men for andregenerasjons innvandrere - som er mørke i huden - så vil nok mange mene at disse ligger et hakk foran kritthvite og etniske nordmenn. Rett å slett fordi de er flinkere til å knytte sosiale bånd og i mange tilfeller er vant med å omgås mye mennesker. Noe som er en absolutt kulturell fordel. 

Fra et evolusjonsmessig ståsted er det også mer attraktivt med folk som ser annerledes ut enn deg. Det gir en bedre blanding av gener. Så det er bare en fordel om man ser annerledes ut. Men dett er nok den kulturelle bagasjen som kan gjøre det vanskelig å knytte sosiale bånd. 

Nå får jeg vel (igjen) mye personlig hets for å skrive dette. Ja ja. 🤪
Rart det der. Hvor personlig folk tar det, dersom man rører ved en vond og ubehagelig nerve. Der man føler seg truffet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest 98c19...7bf
Gjest 2f40f...f0f skrev (12 timer siden):

De fleste kvinner ser pene ut. Om de faktisk er pene under sminken er ofte umulig å si :( Rart behovet for å gjøre om på utseende sitt (med sminke fortrinnsvis) er så massivt når "dere" vokser opp og blir lært til at det er personligheten som teller :) Jaja, mye man skal prøve å forstå.

Anonymous poster hash: 2f40f...f0f

Mange kvinner er ikke flinke til å sminke seg heller og da ser de ofte bedre ut uten sminke. Har hatt flere kollegaer som en sjelden gang i blant har kommet på jobb uten sminke og de ser mye bedre ut uten. Slike falske vipper er trendy nå og jeg syns alle ser bedre ut uten... Men viktigste er selvsagt at de føler seg pene, så de må for all del gjøre hva de vil så lenge de føler seg vel. 

Vi lærer jo raskt at personlighet ikke har noe å si og at utseendet er viktigst, og det vi lærer om at personlighet er viktigst er jo bare pisspreik. Man skjønner ikke det som barn, man skjønner det som voksen. ;) 

Anonymous poster hash: 98c19...7bf

Lenke til kommentar
tommyb skrev (3 timer siden):

Slik jeg forstår det er et stykke mellom å synes kjærlighetsliv er vanskelig, og å være en incel. Når folk reagerer her tror jeg ikke det er fordi kommentarene gjenspeiler "cel"-biten, men fordi de synes å se tegn til fatalisme og kanskje passiv aggresjon. 

Tråden er egnet til å samle sammen de som føler seg feilvurdert på grunn av "ikke høy nok, etc", og egentlig mener de gjør alt rett men likevel forblir ensomme. Per deduksjon blir det da slik at feilen er hos kvinnene/alle andre.

Siden dette er diskusjon.no har det imidlertid ikke blitt sånn, det ble ikke et ekkokammer men et bredere utvalg av tanker. 

Å stemple folk som «incel» later delvis til å være en greie med «la oss ta siste engelske term som trender på sosiale medier for å idiot-forklare medmennesker», og delvis en greie med «menn er tapere og de fortjener all mulig dritt».

ITtraktor har forklart at det er vanskelig å finne seg dame. Flere jenter her inne har forklart at det er vanskelig å finne seg (bra) menn. De har mye felles. Heller enn å kalle dem incels, femcels, eller hva enn, hva med å gi dem litt oppmuntring og velmente råd?

Å tro at ingenting nytter, eller at alle får noe til utenom deg er veldig menneskelig. Kontraproduktivt, men menneskelig. Å bli frustrert over det man oppfatter som dobbeltmoral eller to standarder er også menneskelig. Det sentrale er å forstå at det annet kjønn ikke «skylder» deg noe. De er mennesker som deg, og de er ute etter å bli lykkelige selv. Hvis du skal «få sjans» hos de av det annet (eller samme) kjønn som du vil ha innpass hos, så må du fremstå som en person som de tror vil gjøre dem lykkelig. Du bør helst faktisk være det også - ikke bare en god selger. Men hvis du fremstår som verre enn det du egentlig er så får du kanskje ikke sjansen til å vise deg som den fine personen du egentlig er.

-k

Endret av knutinh
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Det handler om å finne det rette skjermkortet for å dele opplevelsen av Diskusjon.no med deg, ikke et skjermkort som først og fremst eksisterer for å være bedre enn konkurrentenes. Uansett velger jeg ikke skjermkort på grunn av fargen. Det er GDDRen inni som betyr noe.

Vent... Jeg tror denne analogien slo feil ett eller annet sted.

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Gjest 98c19...7bf skrev (4 timer siden):

Mange kvinner er ikke flinke til å sminke seg heller og da ser de ofte bedre ut uten sminke. Har hatt flere kollegaer som en sjelden gang i blant har kommet på jobb uten sminke og de ser mye bedre ut uten. Slike falske vipper er trendy nå og jeg syns alle ser bedre ut uten... Men viktigste er selvsagt at de føler seg pene, så de må for all del gjøre hva de vil så lenge de føler seg vel. 

Vi lærer jo raskt at personlighet ikke har noe å si og at utseendet er viktigst, og det vi lærer om at personlighet er viktigst er jo bare pisspreik. Man skjønner ikke det som barn, man skjønner det som voksen.

Nå snakker jeg for meg selv her, men jeg syns trendene med fyldige lepper, vipper og masse sminke er på grensen til latterlig, er ekstremt lite tiltaltende for min del. Sitter også med et inntrykk at jenter ofte er de som syns dette er viktig på hverandre, uten at det egentlig er sikkert at det er slikt menn vil ha. 

Litt som det med å bruke samme kjole på fest 2 ganger, er ikke en mann i verden som hadde tenkt noe negativt om det, men andre damer derimot, hadde påpekt det. 

Disse "paradise" folka og... er vel ingen oppegående og ordentlige mennesker som ønsker å tilbringe masse tid med sånne? De passer riktignok for hverandre, forsåvidt. 

Lenke til kommentar
Baranladion skrev (20 minutter siden):

Nå snakker jeg for meg selv her, men jeg syns trendene med fyldige lepper, vipper og masse sminke er på grensen til latterlig, er ekstremt lite tiltaltende for min del. Sitter også med et inntrykk at jenter ofte er de som syns dette er viktig på hverandre, uten at det egentlig er sikkert at det er slikt menn vil ha. 

Litt som det med å bruke samme kjole på fest 2 ganger, er ikke en mann i verden som hadde tenkt noe negativt om det, men andre damer derimot, hadde påpekt det. 

Disse "paradise" folka og... er vel ingen oppegående og ordentlige mennesker som ønsker å tilbringe masse tid med sånne? De passer riktignok for hverandre, forsåvidt. 

Enig. Jeg blir faktisk kvalm av mange av disse jentene på programmer som Paradis Hotel og Ex på stranda. Synes derimot nesten alle jentene på Love IRL virket veldig flotte. 

Lenke til kommentar
Gjest 0833f...0fb
8 hours ago, tommyb said:

Ts her. Jeg har valgt å delta lite i denne tråden og heller lest hva folk har å si. Du har nok rett i at tråden fanger opp mange som er misfornøyd med dating nåtildags. Jeg stusser litt over de her i tråden som sier at den ENE egenskapen/attributten ved seg selv er ene og alene skyldig for at de ikke finner dame (som f.eks. hudfarge), men jeg har selv opplevd at damer er svært kresne og jeg tror vel egentlig at enkelte trekk gjør deg mye mindre attraktiv hos det motsatte kjønn.

Hele problemet for min del koker egentlig ned til et spørsmål om hvor mye er det min feil vs. damene sin feil. Jeg føler jeg hadde mer suksess for 5+ år siden, da Tinder var mer nytt. Nå for tiden er det nærmest umulig, selv om jeg opplever at jeg har mye mer å by på nå enn før. Jeg tror ikke jeg er blitt mye dårligere sosialt enn før, og som jeg beskrev i åpningsinnlegget har jeg det meste "på stell" (liker ikke det uttrykket). Kan det virkelig ikke være at damer er blitt mye mer kravstore?

En mulig forklaring er jo at forholdsjentene er i forhold fra før, og jeg møter bare de som har datet veldig mye i mange år, de såkalte "evig single". Virker dog som gruppen av evig single er voksende.

Anonymous poster hash: 0833f...0fb

Lenke til kommentar
ITtraktor skrev (Akkurat nå):

Enig. Jeg blir faktisk kvalm av mange av disse jentene på programmer som Paradis Hotel og Ex på stranda. Synes derimot nesten alle jentene på Love IRL virket veldig flotte. 

Jepp. Poenget er at skjønnhetsidealet betyr ganske lite, når du har en personlighet som en halvråtten haug med mose, dersom man er ute etter et langvarig forhold. 
Skal man ha noe varig, så må man treffe en person man kan ha gode, dype samtaler med, en man ler mye sammen med, en som du føler du er på lag med (klisje; oss to mot verden) og som man er trygg på. Her kommer en annen klisje inn også, nemlig det med kjemi. Det er faktisk viktig.  Så er dette med attraksjon også viktig, man må altså finne en person man har en attraksjon til, i tillegg til alt dette over, men heldigvis er verden skrudd sammen slik at ikke alle liker akkurat de samme tingene. 

Jeg kunne sikkert fint ha gått på en smell en natt med en fra Paradise, men jeg tror ikke jeg hadde orket å vært sammen med vedkommende i mer enn et par timer, ihvertfall ikke i flere år. 

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 0833f...0fb skrev (11 minutter siden):

Ts her. Jeg har valgt å delta lite i denne tråden og heller lest hva folk har å si. Du har nok rett i at tråden fanger opp mange som er misfornøyd med dating nåtildags. Jeg stusser litt over de her i tråden som sier at den ENE egenskapen/attributten ved seg selv er ene og alene skyldig for at de ikke finner dame (som f.eks. hudfarge), men jeg har selv opplevd at damer er svært kresne og jeg tror vel egentlig at enkelte trekk gjør deg mye mindre attraktiv hos det motsatte kjønn.

Hele problemet for min del koker egentlig ned til et spørsmål om hvor mye er det min feil vs. damene sin feil. Jeg føler jeg hadde mer suksess for 5+ år siden, da Tinder var mer nytt. Nå for tiden er det nærmest umulig, selv om jeg opplever at jeg har mye mer å by på nå enn før. Jeg tror ikke jeg er blitt mye dårligere sosialt enn før, og som jeg beskrev i åpningsinnlegget har jeg det meste "på stell" (liker ikke det uttrykket). Kan det virkelig ikke være at damer er blitt mye mer kravstore?

En mulig forklaring er jo at forholdsjentene er i forhold fra før, og jeg møter bare de som har datet veldig mye i mange år, de såkalte "evig single". Virker dog som gruppen av evig single er voksende.

Tinder er litt som et spill, man må trene litt for å bli god på det. Jeg er ingen ekspert, men her er noen tips: 

Hvis det er slik at du ikke får noen matcher, så må du lese deg litt opp om hvordan du skal bygge en god profil. Hva slags bilder du skal ha er det massevis av tips på internett om, humor feks er godt likt. selfies og baris bilder er no-no, så sant du ikke er modell. 

En god profil er også viktig, humor er her også anbefalt. Å skrive ting som; Har alt på stell, liker å gå tur, trives på reise osv er blant verdens kjedeligste ting å skrive.  Hold den kort og med litt punsj, skill deg ut! 

Det samme gjelder hvis du får matcher, da er spillet igang, og du er nå nødt til å skille deg ut fra hennes 99+ andre matcher. Ingen lett oppgave, men heldigvis så skriver 90% bare "hei", "hei, hvordan går det", eller "du er søt", "så fine bilder" osv. Ting hun har hørt 1000 ganger før. 

For å svare på spørsmålet ditt, så ja.. Jeg tror damer på tinder har blitt kravstore, eller det vil si, de har så mye å velge imellom, at de kan tillate seg å sveipe vekk uinteressante mennesker. 

Endret av Baranladion
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Baranladion skrev (1 time siden):

I grunn enig i det med mye sminke. De fleste jenter er like pene, mange mer pene, uten sminke. Men så syns jo jeg også at jenter ofte ser bedre ut i hverdagsklær, enn i en flott kjole. Blir alltid overrasket i bryllup, over hvor mange av kvinnene der jeg syns er penere til vanlig. Smak og behag, I guess.

Men det er jo en kjensgjerning at jentene ikke pynter seg for oss gutta. De pynter seg for hverandre :)

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
20 hours ago, Guest d424c...763 said:

Generelt så synes jeg litt synd på norske menn. Over tid så har det blitt, som følge av asyl- og innvandringspolitikken, flere menn enn kvinner he ri Norge. Det gjør at det er stor konkurranse om kvinne her i landet.

Jeg som opprinnelig kommer fra Øst-Europa har noe helt annet utgangspunkt på datinglivet. Der er det en kamp om menn. 

Anonymous poster hash: d424c...763

Jeg er enig med deg i at det er altfor stor konkurranse om kvinner her til lands. Det er synd for både menn og kvinner.

Men jeg tror ikke det handler om antall menn og kvinner, snarere om ulik innstilling til menn og kvinner.

Jeg er norsk, men som deg er jeg vant til konkurranse om menn. Men det er jo ikke det som er det vanlige i Norge.

Her kommer dagens tirade fra meg;

Dere menn kan være så deilige og sexy og høye og muskuløse og rike som dere bare vil. Dere kan ha den mest perfekte og karismatiske personligheten. Dere kan være så omsvermet som dere bare vil.

Det spiller uansett ingen rolle når dere beveger dere blant kvinner som har lært fra de var små, å finne feil på menn, og om hvor ubrukelige menn er. Alle menn. Menn er en pest og en plage, menn er onde, umoralske, menn er overflødige, utskiftbare, menn er perverse, overfladiske, menn har ingenting i en familie å gjøre - vekk med menn.

Og selv om han får innpass en stakket stund, så er det gjerne bare et tidsspørsmål før hun har fått nok. Hun er programmert til å finne feil på menn. 

Enten er han for kontrollerende, eller så er han ikke kontrollerende nok. Enten er han for sjalu, eller så er han ikke sjalu nok. Enten er han for ettergivende, eller så er han ikke ettergivende nok. Og så videre og så videre og så videre.

«Det er noe som er galt…jeg vet bare ikke hva det er.»

Og det er ikke bare kvinner som står for denne hjernevasken. Fremfor alt er det mannfolkene selv som setter oss på pidestall, tilber oss, gir oss alt vi vil ha, stiller ingen krav, jatter med oss…

…med fatale konsekvenser; dere selv fremstår som verdiløse.

Nå har aldri jeg vært på tinder, men det at tusener av menn sveiper at de vil ha en kvinne, gjør jo bare at kvinner føler seg langt mer attraktiv og verdifull, enn en hvilken som helst mann. Alltid.

Selv har jeg fått min overdose med oppmerksomhet, fra menn, hver dag, år etter år, fra jeg såvidt entret puberteten og helt til nå. Det er som spam. Man lærer seg at mannfolk er ikke bare billige, men plagsomme.

De jatter og jatter og gir etter og gir etter, og har få eller ingen krav til kvinner.

«Lyst til å være sint, sur, bitter? Helt greit, jeg er så desperat for å ikke miste deg, at jeg lar deg ture frem. Ja, kjære, alt for deg kjære.»

Man ser det overalt, også her på dette forumet.

Overfor en mor til to barn, som slet med en sjalu ektemann; Han er nok for kontrollerende, du vil vel ikke være i forhold med han, du er ikke nødt til å være sammen med han. Ingen sa til henne at; Vet du hva, du har to barn med denne mannen, skjerp deg, se til å få det til å funke, du kan ikke fly ute på lørdagskvelden og regne med det er greit for familien! Det er det de burde ha gjort.

Nå også, en som har reist på tur med kun én kollega, av motsatt kjønn. Har ikke en gang informert partneren sin. Da iler man til for å si at det må da vedkommende få lov til, må da ikke være kontrollerende. Det er som om man legger seg på gulvet og spreller, og frasier seg all verdighet, ved første mulighet. 

Og i denne tråden her?

Når damene ikke vil ha meg, så er det selvfølgelig meg - mannen - det er noe i veien med. Høyde, bredde, farge, you name it.

At det er de kresne, slemme, prinsessenykke-damene som ikke er gode nok, nei, det ofter man ikke en tanke. 

Kvinner er vidunderlige engler.

Menn er råtne fiaskoer. 

Dette er push og pull. Jo mer man løper etter noen, jo mer skremmer man vekk disse. Vil man ha kjæreste må man være attraktiv. Attraktiv er det samme som å ha verdi. Verdi er noe man gir fra seg når man løper etter noen, og da særlig etter de som ikke er noe tess.

Det man burde ha gjort var selvfølgelig å droppe de damene der. Sette sin egen standard, fremfor å krype ryggslikkende etter damer som kun bruker menn som bekreftelse. Kun slippe til de damene som virkelig er interessert i å yte noe.

Og apropos det;

Hva er en attraktiv kvinne?

Er det hun som er så deilig at du må konkurrere mot alle andre menn om hennes gunst, og vinner du den, så er du kongen på haugen?

Er det hun som er en helt alminnelig dame som ikke bryr seg om konkurranse eller drama, men elsker deg og som er trofast i tykt og i tynt?

Begge kan nok regnes som attraktive, men kun én av disse finner man på tinder.

TLDR; Mange av dere menn løper ukritisk etter damer dere ikke en gang vet om er bra, og lar tilfeldigheter styre deres verdi. Slutt med det, ta kontroll over deres egne liv, sett deres egen standard for hvordan dere vil ha det. Og for guds skyld, vær litt mer kritisk til kvinner!

Tirade ferdig :) 

52 minutes ago, Guest 0833f...0fb said:

Hele problemet for min del koker egentlig ned til et spørsmål om hvor mye er det min feil vs. damene sin feil. […] Kan det virkelig ikke være at damer er blitt mye mer kravstore?

Anonymous poster hash: 0833f...0fb

Du kom meg i forkjøpet :) 

Jo, det er akkurat dette jeg mener at har skjedd.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Baranladion skrev (1 time siden):

Jepp. Poenget er at skjønnhetsidealet betyr ganske lite, når du har en personlighet som en halvråtten haug med mose, dersom man er ute etter et langvarig forhold. 

Ja, men jeg synes ikke flesteparten av de på nevnte program var spesielt attraktive rent utseendemessig heller. Flere fant jeg direkte frastøtende og ekle. 

Også har du for eksempel Tina i Love IRL, som genuint bekymrer seg for at ingen skulle like henne. Hun kunne sikkert sjarmert 80% av alle menn i senk. Blir litt som han overingeniøren som "bare" tjente 520K og klaget over dårlig råd. 

https://www.google.com/search?q=tina+love+irl&oq=tina+lo&aqs=chrome.1.69i57j0i512j46i512j0i512j46i175i199i512j0i512l4.4265j0j4&client=ms-android-huawei-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

Jeg nekter å tro at hun ikke har fått drøssevis med tilbud og muligheter opp gjennom årene. Hun overser nok 80% av alle menn, som de fleste andre jenter. 

Endret av ITtraktor
Lenke til kommentar
19 minutes ago, ITtraktor said:

Jeg nekter å tro at hun ikke har fått drøssevis med tilbud og muligheter opp gjennom årene. Hun overser nok 80% av alle menn, som de fleste andre jenter. 

Men du må huske at det er forskjell på tilbud.

Det at en mann synes at man er deilig, eller vil ha sex, eller til og med være kjæreste eller gifte seg, betyr ikke nødvendigvis at det er et tilbud som øker livskvaliteten for en kvinne. Mange menn vil kun ha en kvinne fordi de selv har noe å hente på det. Jeg klikket på lenken og leste bare overskriftene, men der stod det om utmattelsessyndrom, og det er gjerne ikke det disse mennene er ute etter.

Det sagt, jeg skrev et innlegg over her, om at svært mange kvinner er bortskjemt når det kommer til menn, og at det er feil damer.

Uten å ha lest mer enn overskriftene, virker hun her som en av de andre damene, en av de som er ydmyk, som ser sitt eget ansvar i en relasjon og som dermed er et bedre valg. Pen var hun også, så da er hun sikkert ikke så opptatt av at mannen må se slik og sånn ut…jeg vet, det er en fordom, men den stemmer ofte.

Send nå heller et brev til henne da, enn å sveipe damer på tinder :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 98c19...7bf
ITtraktor skrev (37 minutter siden):

Ja, men jeg synes ikke flesteparten av de på nevnte program var spesielt attraktive rent utseendemessig heller. Flere fant jeg direkte frastøtende og ekle. 

Også har du for eksempel Tina i Love IRL, som genuint bekymrer seg for at ingen skulle like henne. Hun kunne sikkert sjarmert 80% av alle menn i senk. Blir litt som han overingeniøren som "bare" tjente 520K og klaget over dårlig råd. 

https://www.google.com/search?q=tina+love+irl&oq=tina+lo&aqs=chrome.1.69i57j0i512j46i512j0i512j46i175i199i512j0i512l4.4265j0j4&client=ms-android-huawei-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

Hahaha. Prakteksempler på det jeg mener. Så lenge hun er pen vil alle ha henne, uansett sykdom og personlige problemer, ikke sant. 😁

Anonymous poster hash: 98c19...7bf

Lenke til kommentar
Daisy 🌸 skrev (4 minutter siden):

Men du må huske at det er forskjell på tilbud.

Det at en mann synes at man er deilig, eller vil ha sex, eller til og med være kjæreste eller gifte seg, betyr ikke nødvendigvis at det er et tilbud som øker livskvaliteten for en kvinne. Mange menn vil kun ha en kvinne fordi de selv har noe å hente på det. Jeg klikket på lenken og leste bare overskriftene, men der stod det om utmattelsessyndrom, og det er gjerne ikke det disse mennene er ute etter.

Det sagt, jeg skrev et innlegg over her, om at svært mange kvinner er bortskjemt når det kommer til menn, og at det er feil damer.

Uten å ha lest mer enn overskriftene, virker hun her som en av de andre damene, en av de som er ydmyk, som ser sitt eget ansvar i en relasjon og som dermed er et bedre valg. Pen var hun også, så da er hun sikkert ikke så opptatt av at mannen må se slik og sånn ut…jeg vet, det er en fordom, men den stemmer ofte.

Send nå heller et brev til henne da, enn å sveipe damer på tinder :) 

Nå var litt av poenget mitt at hun her nok også tiltrekker seg menn som er ute etter noe seriøst. Jeg er overbevist om at dette er en jente svært mange vil finne attraktiv både som partner og kun for sex. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...