MartinF Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 Fakk, den var ute, men aaaarghhh Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 Her er det bare å gå all in. Taper heller 2-1 enn å lompe inn til uavgjort. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 (endret) Den der var i alle fall ikke offside. Skulle jo bare latt Southampton spille videre og heller brukt VAR om nødvendig. Endret 23. oktober 2022 av Mr. President™ 1 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 Sånn som ting har gått, skulle man trodd at VAR ikke er i bruk i dag. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 (endret) Merker de stresser, latterlig mye feilpasninger siste 10-15. Edit. Vi har vel vært såpass heldig med VAR et par kamper nå så de bestemte seg for å skru av i dag. Endret 23. oktober 2022 av barezell Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 Hvordan i svarte helvete er Lyanco fortsatt på banen? Gang nr.2 han går til angrep på en spiller. Dømmingen i dag har vert skandaløs! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 Vært latterlig dømming idag. Men vi kan bare skylde oss selv , makan til sjanseløsing. Spesielt i første omgang Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 Dagner skrev (Akkurat nå): Hvordan i svarte helvete er Lyanco fortsatt på banen? Gang nr.2 han går til angrep på en spiller. Dømmingen i dag har vert skandaløs! Burde vært utvist i førsteomgang for slaget i ryggen på Jesus. Men i denne situasjonen så er de vel minst like gode. Motspiller som går i han først. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 Snikpellik skrev (Akkurat nå): Burde vært utvist i førsteomgang for slaget i ryggen på Jesus. Men i denne situasjonen så er de vel minst like gode. Motspiller som går i han først. Det er jo reaksjonen etter det er snakk om.. skaller mot han og tar ett kjapt strupetak Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 Kjipt at city kun er 2 poeng bak. Skjønner meg ikke på dommerne, får en soft straffe den ene kampen og ingenting i dag. Inkonsekvent Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 Dette er årsaken til at Arsenal er sjanseløs på seriegull i år. Burde ledet med 3-4 etter første omgang og avgjort dette tidlig. I tillegg er det håpløst hvor lite Arteta får til når kamper ikke går vår vei. Litt som med Wenger når Plan A ikke fungerte. Også sender jeg en hilsen til dommer Jones. Årets verste dommerprestasjon er et faktum. At det går an å levere så jævlig mange feil på 90 minutter er imponerende. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 Ingen god kamp av Arsenal, men jeg kjenner det koker når jeg ser southampton juble over uavgjort i en kamp hvor arsenal ble snytt for straffe og southampton burde hatt lyanco utvist Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 Merkelige bytter når vi jager en seier. Ødegaard burde hatt 2-3 assists hvis Jesus kan skyte bedre, men byttes ut når vi jager mål? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 ChopperRead skrev (3 minutter siden): Det er jo reaksjonen etter det er snakk om.. skaller mot han og tar ett kjapt strupetak Hadde han truffet er det rødt. Men det gjør han ikke. Gult er greit nok synes jeg. Kan ikke begynne å gi røde kort i alle sånne situasjoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 Dagner skrev (1 minutt siden): Ingen god kamp av Arsenal, men jeg kjenner det koker når jeg ser southampton juble over uavgjort i en kamp hvor arsenal ble snytt for straffe og southampton burde hatt lyanco utvist Arsenal-spillere jublet ganske heftig sist sesong etter enkeltseiere som fikk motstanderen til å koke litt å. =p Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 Slettet-D7I5Gr2 skrev (Akkurat nå): Arsenal-spillere jublet ganske heftig sist sesong etter enkeltseiere som fikk motstanderen til å koke litt å. =p Noe annet å juble over seier enn en uavgjort da.. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 Burde scoret mange i første omgang uansett hvor dårlige dommerne er. Regnet med det ville komme en "smell" etter de siste mange 1-0 kampene. Har vært ganske likt i alle. Vi må bli langt mer kliniske. Spiller mer enn bra nok i 1. Til å avgjøre det hele. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 barezell skrev (1 minutt siden): Burde scoret mange i første omgang uansett hvor dårlige dommerne er. Regnet med det ville komme en "smell" etter de siste mange 1-0 kampene. Har vært ganske likt i alle. Vi må bli langt mer kliniske. Spiller mer enn bra nok i 1. Til å avgjøre det hele. Helt enig. Mye sløsing om dagen. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 Reg2000 skrev (7 minutter siden): Merkelige bytter når vi jager en seier. Ødegaard burde hatt 2-3 assists hvis Jesus kan skyte bedre, men byttes ut når vi jager mål? Helt enig. Viera har sine øyeblikk, men han er ikke Ødegaard. Martin hadde en god kamp og er akkurat det vi trenger for å komme oss gjennom Southampton. Jeg skal ikke engang begynne på Nketiah som glimter til litt for sjeldent til at jeg er noe særlig imponert. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 (endret) 3 minutes ago, Dagner said: Helt enig. Viera har sine øyeblikk, men han er ikke Ødegaard. Martin hadde en god kamp og er akkurat det vi trenger for å komme oss gjennom Southampton. Jeg skal ikke engang begynne på Nketiah som glimter til litt for sjeldent til at jeg er noe særlig imponert. Nketiah er ikke god nok, men det byttet er mer forståelig da han er mer av en klassisk spiss enn Jesus og er vel den eneste spissen vi har på benken. Ødegaard derimot var den som skapte alle sjansene og en vi ihvertfall trenger når vi jager mål. Saka var helt ute av det og kunne heller bli bytta ut. Endret 23. oktober 2022 av Reg2000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå