superjan87 Skrevet 21. oktober 2022 Del Skrevet 21. oktober 2022 Heisann. Tenker å kjøpe meg en ny gaming pc, lånt en av en kompis noen måneder og spilt litt warzone med kompisene og det ga mersmak! Jeg har mellom 20 og 22k å legge i en pc. Ser den nye i5 13600k gir mye valuta for pengene.. faktisk like mye og litt mer enn forrige års i9 12900k. Kan dette være ett godt valg? Tenker også å kjøpe gpu brukt på finn da jeg muligens kan få meg ett mye bedre skjermkort enn å kjøpe helt nytt. Muligens ett 3080ti eller 3090 kort. Tenker også ddr5 for å være litt fremtidsrettet. Tenker å kjøpe nå, men om black Friday som er rett rundt hjørnet kan være verdt ventetiden så venter jeg, men pleier det å være gode priser på komponenter? Kom gjerne med innspill, det takkes og settes pris på!! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. oktober 2022 Del Skrevet 21. oktober 2022 (endret) Du er på riktig spor. Ikke dumt å gå for PCI5 og om man tenker på fremtiden. Komplett har asus kampanje nå på hovedkort så sparer litt der. Tipper kun eldre saker kommer på Black Friday. Vært bare skuffelser de siste årene. Endret 21. oktober 2022 av Complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå