icer Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Pål T. Jørgensen løsner på snippen, kaster ut bord og stoler og ønsker gjestene velkommen til en prat i sofaen i programmet Jeg lager nå en post som dere kan signe/fortelle hva dere synes om at TV2 nå har laget et nytt tabloid som går søndag klokken 21:45 og forskyver dermed søndagsfilmen til 22:30... Ikke nok med at filmene som går på TV2 er filmer som har gått X antall ganger før, men nå vil de at vi skal vente 45min lenger fordi Pål T. Jørgensen skal diskutere i 45min om uken som gikk! - Det blir morsomt å gjøre noe annerledes og nytt. Vi har ikke tradisjon for slike programmer på søndagskvelden i Norge, så det blir veldig spennende å prøve, sier Jørgensen. Ikke om du spør meg... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 FYSJ!! Jeg vil se film!! Jeg har bare tv2 Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 jeg vil se film jeg og... når du skrev søndagstabloid i topic trodde eg tråden handlet om BT (en del bergensere bør forstå dette) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Søndagstabloid = Esj.. Søndagsfilmen 3 kvarter før = Namm.. Lenke til kommentar
icer Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Syns TV2 kunne spandert på seg nye filmer og serier, de jo tross alt en ledende TV-kanal... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Har luxusproblem med for mye kanaler Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Har luxusproblem med for mye kanaler Alle med meir enn 2 kanalar er pingler Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 alle som gidder å sette seg ned for å zappe gjennom kanalene når de ikke har noe å gjøre er pingler... Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 For å svare på spørsmålet, så synes jeg programmet var bra! Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Har ikke TV her på hybelen min engang jeg Takk gud for internett, hadde dødd uten! Endret 13. januar 2004 av Leroy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå