Gå til innhold

Liz Truss går av


Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp

Anbefalte innlegg

Parlamentet i Storbritannia har en giftig atmosfære. Men det synes jeg egentlig kan sies om hele samfunnseliten i Storbritannia, eller ihvertfall i England. Politikere, journalister, adelige osv virker syrlige, giftige og bitre. Det er noe der som har gått i surr. Mobbing og trakassering har liksom blitt normen, og det skjer foran åpent kameara. Labor-party er ikke det spor bedre enn Tory-party i så måte, det er snakk om det samme råtne miljøet i Westminister. Det er helt annerledes enn i Norge, hvor vi stort sett har skikkelige folk på toppen av samfunnet. Men det er visstnok lite korrupsjon i Storbritannia, så det er ihvertfall positivt. Ellers har jo nasjonen en flott kultur. Har vært der flere ganger. Men jeg har et dårlig inntrykk av overklassen. 

Endret av Vaniman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vaniman skrev (28 minutter siden):

Parlamentet i Storbritannia har en giftig atmosfære. Men det synes jeg egentlig kan sies om hele samfunnseliten i Storbritannia, eller ihvertfall i England. Politikere, journalister, adelige osv virker syrlige, giftige og bitre. Det er noe der som har gått i surr. Mobbing og trakassering har liksom blitt normen, og det skjer foran åpent kameara. Labor-party er ikke det spor bedre enn Tory-party i så måte, det er snakk om det samme råtne miljøet i Westminister. Det er helt annerledes enn i Norge, hvor vi stort sett har skikkelige folk på toppen av samfunnet. Men det er visstnok lite korrupsjon i Storbritannia, så det er ihvertfall positivt. Ellers har jo nasjonen en flott kultur. Har vært der flere ganger. Men jeg har et dårlig inntrykk av overklassen. 

Storbritannia kommer vel godt ut på korrupsjonsmålinger betalt av Storbritannia. Og lover og regler er vedtatt av politikere med gode venner i City. Det virker dønn korrupt spør du meg, det er neppe tilfeldig at de fleste av verdens skatteparadiser er tidligere britiske kolonier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp
Vaniman skrev (8 timer siden):

Parlamentet i Storbritannia har en giftig atmosfære. Men det synes jeg egentlig kan sies om hele samfunnseliten i Storbritannia, eller ihvertfall i England. Politikere, journalister, adelige osv virker syrlige, giftige og bitre. Det er noe der som har gått i surr. Mobbing og trakassering har liksom blitt normen, og det skjer foran åpent kameara. Labor-party er ikke det spor bedre enn Tory-party i så måte, det er snakk om det samme råtne miljøet i Westminister. Det er helt annerledes enn i Norge, hvor vi stort sett har skikkelige folk på toppen av samfunnet. Men det er visstnok lite korrupsjon i Storbritannia, så det er ihvertfall positivt. Ellers har jo nasjonen en flott kultur. Har vært der flere ganger. Men jeg har et dårlig inntrykk av overklassen. 

Enig i dette.

Bare minner om medias hensynsløse jakt på Diana som endte i tragedie, men som ikke medførte forbedringer…..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...