Spillredaksjonen Skrevet 20. oktober 2022 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anmeldelse: Scorn Scorn sender oss inn i ei fascinerande verd full av bestialske utfordringar. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Thalboo Skrevet 20. oktober 2022 Del Skrevet 20. oktober 2022 Jeez gfx er så utrolig nydelige, får så jækla flashback til Alien, movie (1979). Er det ikke samme fyren som sto for conceptart`en til Alien som her? Hans Ruedi “H.R.” Giger?! Nei jaggu ikke gitt, just wowmazement. Takker for god artikkel ^^ Lenke til kommentar
Rogshit Skrevet 20. oktober 2022 Del Skrevet 20. oktober 2022 Starta på dette og kom så langt som til første puzzle da jeg innså at det ikke var for meg(tidkrevende og ikke mulighet for å resette). Så en gjennomspilling på youtube heller og ble både fascinert og kvalm 1 Lenke til kommentar
whaley Skrevet 20. oktober 2022 Del Skrevet 20. oktober 2022 Spilte rundt Scorn i helga.. ;) for en herlig spillopplevelse. Funderer fortsatt over enkelte hendelser i spillet, så det har satt spor.. :) Enig i at combaten ikke er dem beste, men det virker nesten litt bevisst av utviklerne. Dette er ikke far cry - fps, der man bare kan kjøre Rambo style gjennom hela greia. Så hos meg bygde det bare opp stemningen mer, og den stakkarslige #scornguy man spiller som :) Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 20. oktober 2022 Del Skrevet 20. oktober 2022 Jeg likte estetikk, feelen og "storyen" i spillet, men tror dette kunne vært en langt bedre opplevelse for meg om spillet i større grad fokuserte på puzzlene og valgene du gjorde gjennom det kontra den klønete combaten de halvhjertet implementerte som gjorde intet annet enn å dra meg ut av opplevelsen, der var en del traudig backtracking de og kunne spart seg for som fremstår som lite annet enn gode eksempler på dårlig spill design. For meg en unik men frustrerende opplevelse. Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 20. oktober 2022 Del Skrevet 20. oktober 2022 Ser ut til å være nok et plukk opp når det er på tilbud spill. 1 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 "Kåtskapens makabre bakside." ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå