Gå til innhold

Fire Silent Hill-spill og en film

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Gøy. 

Jeg synes filmene var ganske greie jeg. CGI er også blitt mye bedre med tiden så dette kan bli veldig bra. 
Håper dog at de bruker så mye praktiske effekter som overhode mulig. 

Gleder meg til remake av 2'eren, har det blitt laget en remake av 1'eren? 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (12 minutter siden):

Gøy. 

Jeg synes filmene var ganske greie jeg. CGI er også blitt mye bedre med tiden så dette kan bli veldig bra. 
Håper dog at de bruker så mye praktiske effekter som overhode mulig. 

Gleder meg til remake av 2'eren, har det blitt laget en remake av 1'eren? 

Nei, men ei gruppe tilhengarar driv på med sin eigen versjon av det første spelet: https://www.eurogamer.net/the-original-is-silent-hill-being-remade-by-fans-in-unreal-engine-5-and-heres-10-minutes-of-gameplay

Sitat

A remake of the original Silent Hill is currently being made in Unreal Engine 5 by a group called Codeless Games (via DSO Gaming). And not only is it in development, but we have also been given a peak at 10 minutes of gameplay that focuses on Midwich Elementary School (a major building that protagonist Harry Mason explores in a bid to find his missing daughter).

Det er visst så langt ikkje snakk om å publisere dette prosjektet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Zeph skrev (19 minutter siden):

Nei, men ei gruppe tilhengarar driv på med sin eigen versjon av det første spelet: https://www.eurogamer.net/the-original-is-silent-hill-being-remade-by-fans-in-unreal-engine-5-and-heres-10-minutes-of-gameplay

Det er visst så langt ikkje snakk om å publisere dette prosjektet.

Det så ikke dårlig ut! 

Får håpe de lanserer det etterhvert. Men de må nok først få rettighetene til å gjøre akkurat det om de ikke ønsker å bli saksøkt.. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
S. Drakensson skrev (5 minutter siden):

Folk klikker i vinkel fordi det er Bloober Team som står for remaken xD

Typisk internett det. 

De har jo laget en del spill i sjangeren så de kan nok gjøre en god jobb. Synes det så skikkelig bra ut utifra det som var der. 

Lenke til kommentar
S. Drakensson skrev:

Ja? Er det noe rart? Originale Silent Hill 2 er basically verdens beste survival horror spill og dermed hellig grunn.. Blooper team har overhode ikke verdens beste resymé når det gjelder den sjangeren. De kommer til å levere en totalt middelmådig blek etterligning av spillet. Og dette vil pisse på arven fra Team Silent.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-F4GxcFLrtu
Stigmata skrev (10 timer siden):
S. Drakensson skrev (På 20.10.2022 den 8.28):

Ja? Er det noe rart? Originale Silent Hill 2 er basically verdens beste survival horror spill og dermed hellig grunn.. Blooper team har overhode ikke verdens beste resymé når det gjelder den sjangeren. De kommer til å levere en totalt middelmådig blek etterligning av spillet. Og dette vil pisse på arven fra Team Silent.

"Verdens beste" er totalt subjektivt. Jeg er fult klar over Bloobers rykte,
men jeg foretrekker å dømme etter å ha spilt resultatet. Ganske logisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...